عربستانی‌ها شایعه تلاش‌شان برای گرفتن امتیاز میزبانی مشترک از جام جهانی ۲۰۳۰ را رد کردند.

عربستانی‌ها شایعه تلاش‌شان برای گرفتن امتیاز میزبانی مشترک از جام جهانی ۲۰۳۰ را رد کردند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، سه کشور پرتغال، اسپانیا و اوکراین در حالی به دنبال کسب میزبانی مشترک از بیست‌وچهارمین دوره جام جهانی یعنی جام جهانی ۲۰۳۰ هستند که صحبت از میزبانی مشترک دیگر کشورها از این دوره از رقابت‌ها نیز مطرح است که از جمله می‌توان به تلاش سه کشور عربستان سعودی، مصر و یونان برای میزبانی مشترک این رویداد یا تلاش سه کشور آرژانتین، شیلی و پاراگوئه برای میزبانی مشترک این رویداد در صدمین سالگرد راه‌‌اندازی مسابقات جام جهانی اشاره کرد، مسابقاتی که اولین دوره‌اش در سال ۱۹۳۰ در اروگوئه برگزار شد.

سایت «الاتحاد الریاضی» امارات اما حالا خبر می‌دهد که عربستانی‌ها به کسب امتیاز میزبانی مشترک جام جهانی ۲۰۳۰ فکر نمی‌کنند. بر اساس این گزارش؛ وزارت گردشگری عربستان بررسی پیشنهاد میزبانی مشترک این کشور با مصر و یونان برای برگزاری جام جهانی ۲۰۳۰ را تکذیب کرد و تأکید کرده که این موضوع مورد بحث قرار نخواهد گرفت.

جام جهانی ۲۰۲۲ در حال حاضر به میزبانی قطر در جریان است و جام جهانی ۲۰۲۶ را هم آمریکا به طور مشترک با دو کشور کانادا و مکزیک برگزار خواهد کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.