۴۵ دقیقه نخست بازی‌های دور سوم از مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با تساوی به پایان رسید.

۴۵ دقیقه نخست بازی‌های دور سوم از مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با تساوی به پایان رسید. به گزارش خبرگزاری تسنیم، یازدهمین روز از رقابت‌های جام جهانی قطر امروز (چهارشنبه) با برگزاری دو بازی همزمان از گروه D آغاز شد.

در این بازی‌ها که از ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران آغاز شد، فرانسه صدرنشین جدول در ورزشگاه اجوکیشن سیتی به مصاف تونس رفت که این بازی در نیمه نخست بدون گل تمام شد. این نتیجه در حالی برای نیمه نخست رقم خورد که تونسی‌ها تلاش و دوندگی‌ بیشتری رسیدن به دروازه حریف انجام دادند. فرانسه اما به دلیل مسجل شدن صعودش و با توجه به تغییراتی که دیدیه دشان در ترکیب اصلی خروس‌ها اعمال کرد، با رویکردی متفاوت از دو بازی قبل به میدان رفت و حتی یک شوت داخل چارچوب هم نداشت.

در بازی دیگر میان استرالیا و دانمارک که در ورزشگاه الجنوب برگزار شد نیز تا پایان نیمه نخست توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد. در این دیدار برتری آماری از نظر تملک توپ و موقعیت‌های خطرناک با دانمارک بود اما استرالیا شوت‌های داخل چارچوب بیشتری داشت.

در جدول این گروه با نتایجی که در نیمه اول رقم خورد، فرانسه ۷ امتیازی و استرالیا ۴ امتیازی می‌شود و دو تیم دیگر یعنی دانمارک و تونس هم هر دو با ۲ امتیاز و بر حسب تفاضل گل به ترتیب سوم و چهارم هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.