سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید از عملکرد تیمش در بازی شب گذشته مقابل شاختار دونتسک اوکراین ابراز رضایت کرد.

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید از عملکرد تیمش در بازی شب گذشته مقابل شاختار دونتسک اوکراین ابراز رضایت کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (چهارشنبه) در سومین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل میهمانش شاختار دونتسک اوکراین به برتری ۲ بر یک رسید و با ۹ امتیاز صدرنشینی خود در گروه F را قطعی کرد، پس از این دیدار با حضور در کنفرانس خبری گفت: از عملکرد تیم راضی هستم، چون خوب بازی کردیم، حریف را تحت‌فشار بالایی قرار دادیم و در خط حمله هم بازیکنان‌مان ارتباط خوبی در زمین با هم داشتند.

وی افزود: ما موقعیت‌های زیادی خلق کردیم، اما از آنها استفاده نکردیم. ایجاد موقعیت مهم بود و این کاری بود که ما انجام دادیم. حرکت‌های رو به جلو والورده هم به ما کمک زیادی کرد. کروس و چوآمنی به خوبی از توپ استفاده کردند. هفته آینده شانس صعود به عنوان صدرنشین گروه را داریم و تمرکزمان روی لیگ است. طبیعی است که لیگ قهرمانان انرژی زیادی از تیم‌ها می‌گیرد و این فرصتِ واقعاً مهمی است.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید تصریح کرد: تیم وقتی می‌تواند آرام شود که آرامش خاطر داشته باشد. در این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر پیش بودیم و بازی تحت کنترل‌مان بود. داشتن قدرت و انرژی تیمی مهم است اما همیشه نمی‌توان آن را انجام داد. ما از قدرت و انرژی‌مان کم کردیم و فکر می‌کردیم که بازی تحت‌ کنترل است. بین دو نیمه در این خصوص با بازیکنانم صحبت کردم چون بازی تمام نشده بود. گاهی اوقات این اتفاق می‌افتد چون ما خوب بازی می‌کردیم و به نظر بازی آسان می‌رسید اما چنین بازی‌هایی خطرناک هستند. در نهایت ما فقط یک فرصت در حمله به آنها دادیم و نگرانی از این بابت ندارم.

کارلتو در پایان درباره مهاجم فرانسوی‌اش اظهار داشت: بنزما احساس فوق‌العاده‌ای دارد و به لطف کیفیت و جایگاهی که در تیم دارد، حضورش در این بازی بسیار مهم بود. او در اختیار تیم بازی کرد و در محوطه جریمه حریف هم حضور داشت. نام کریم در بین گلزنان این بازی ثبت نشد، اما این آخرین چیزی است که ما روی آن تمرکز می‌کنیم. شرایط بنزما خیلی بهتر شده و عملکرد کاملی را از خود در این دیدر به نمایش گذاشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.