دو تیم سپاهان و پرسپولیس که در فصل نقل و انتقالات لیگ بیست و دوم بازیکنانی را از یکدیگر در اختیار گرفتند برگزار کننده دیدار جذاب هفته هشتم هستند که با شرایطی متفاوت برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس شامگاه جمعه به مصاف سپاهان اصفهان می‌رود. دو مدعی همیشگی قهرمانی در لیگ برتر ایران در حالی با یکدیگر جدال می‌کنند که تقابل آنها در نقل و انتقالات تابستان نیز وجود داشت.

باشگاه پرسپولیس با مدیریت رضا درویش توانست تعدادی از بازیکنان آزاد این تیم همچون گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی فر و سروش رفیعی را جذب کند تا آنها اصلی‌ترین بازیکنان ترکیب خود در دو فصل گذشته را از دست بدهند. در ادامه محمدرضا ساکت مدیرعامل پرسپولیس نیز رامین رضائیان را از جمع جداشده‌های پرسپولیس انتخاب کرد تا به نوعی تلافی کند.

همین موضوع قطعا روی تقابل بازیکنان پیشین دو تیم در بازی روز جمعه تأثیرگذار خواهد بود. گولسیانی که رؤیای حضور در تیم ملی گرجستان را در سر می‌پروراند یکی از مهم‌ترین بازیکنان خط دفاعی پرسپولیس شده است تا شاید بازی قابل قبول دیگری از خود نشان دهد.

دانیال اسماعیلی فر نیز با سودای دیده شدن برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ به پرسپولیس آمد اما او در آخرین اردوی تیم ملی نیز حضور نداشت تا کارلوس کی روش همچنان اعتقادی به این بازیکن همچون دوره اول حضور هشت ساله‌اش نداشته باشد.

او حالا برای به رخ کشیدن توانایی‌های خود باید به مصاف سپاهانی برود که رامین رضائیان را به جای او به خدمت گرفت و توانست با بازگشت کی روش به اردوی تیم ملی نیز دعوت شود.

شاید بازی فردا تأثیر مستقیم روی ادامه حضور آنها و امیدواری بازیکنان هر دو تیم در رسیدن به پیراهن تیم ملی ایران در جام جهانی قطر داشته باشد.

دیدار دو تیم ساعت ۲۰ روز جمعه در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان در هفته هشتم لیگ برتر با قضاوت امیر عرب براقی برگزار می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.