بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال معتقد است که مدیران باشگاه با انتخاب ساپینتو قدم اول را برداشته‌اند و باید با انتخاب یک مربی ایرانی در کنار سرمربی پرتغالی قدم دوم را محکم‌تر بردارند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال معتقد است که مدیران باشگاه با انتخاب ساپینتو قدم اول را برداشته‌اند و باید با انتخاب یک مربی ایرانی در کنار سرمربی پرتغالی قدم دوم را محکم‌تر بردارند. صادق ورمزیار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره حضور ریکاردو ساپینتو به‌عنوان سرمربی جدید آبی‌پوشان اظهار داشت: بالاخره اینکه بعد از چند روز یک گزینه برای هدایت استقلال انتخاب شد، جای خوشحالی دارد، چون باشگاه بعد از جدایی فرهاد مجیدی دچار بلاتکلیفی شده بود. از الان وظیفه مدیران باشگاه سنگین‌ترمی‌شود، چون در فصل نقل‌وانتقالات قرار داریم و مدیران باشگاه باید برای جذب بازیکن اقدام کنند و برای شناخت بیشتر ساپینتو از شرایط تیم تلاش کنند.

وی ادامه داد: سرمربی جدید استقلال به لحاظ اسم و سابقه خیلی شرایط بدی ندارد، اما مسئله مهم در این برهه زمانی این است که ساپینتو خودش را با شرایط فوتبال ما وفق دهد. سابقه این سرمربی را که نگاه می‌کنیم، می‌بینیم در چند سال گذشته در باشگاه‌های زیادی حضور داشته است و من امیدوارم که باشگاه به تعهداتش در قبال این مربی پایبند باشد تا مجدداً شاهد شکایت در فیفا و پرونده‌ای جدید نباشیم. آجورلو و دستیارانش در حال حاضر قدم اول را برداشته‌اند، اما قدم دوم مهمتر است که باید محکم‌تر بردارند. آنها باید نفراتی را در کنار ساپینتو در کادر فنی قرار دهند تا به شناخت هرچه سریع‌تر سرمربی کمک کند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال افزود: سبک مربیان پرتغالی مبتنی بر خلاقیت است و شبیه فوتبال آمریکای جنوبی کار می‌کنند که این مسئله کارشان را برای حضور در فوتبال ما راحت‌تر می‌کند. فوتبال ما هم دارای بازیکنان خلاق زیادی است، ساپینتو هم اگر بتواند فوتبالی توأم با تاکتیک و تکنیک را در استقلال پیاده کند می‌توانیم آینده موفقی را برای او متصور باشیم. همانطور که گفتم ‌یک ایرانی باید در کادر ساپینتو حضور داشته باشد. این اتفاق هم به نفع باشگاه و بازیکنان است و هم خود سرمربی پرتغالی سود می‌برد.

وی با انتقاد از شرایط استقلال در نقل‌وانتقالات خاطرنشان کرد: استقلال سال گذشته قهرمان شده است و در حال حاضر رقبا تا دندان مسلح شده‌اند. در این شرایط تیم استقلال نباید عقب بماند. باشگاه نباید عقب بنشیند و باید به دنبال ترمیم نقاط ضعف تیم باشد. رقبا خود را قوی کردند و استقلال هم باید ابتدا نفرات کلیدی فصل گذشته‌اش را حفظ کند و سه چهار بازیکن باکیفیت را هم به خدمت بگیرد. به عقیده من در پست دفاع وسط تیم نیاز به تقویت دارد، همین‌طور خرید وینگر برای استقلال باید در اولویت باشد. هافبک بازی‌ساز هم بازیکنی است که در فصل گذشته نیاز بود و امسال باید به تیم اضافه شود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )