تغییر رئیس کمیته داوران لیگ برتر فوتبال انگلیس، بهانه‌ای به دست هواداران منچستریونایتد داده تا به مدیران این تیم طعنه بزنند.

تغییر رئیس کمیته داوران لیگ برتر فوتبال انگلیس، بهانه‌ای به دست هواداران منچستریونایتد داده تا به مدیران این تیم طعنه بزنند. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سان؛ هواداران تیم فوتبال منچستریونایتد در انگلیس به شیوه‌ای جالب انتصاب هاوارد وب به عنوان جانشین مایک رایلی به عنوان رئیس کمیته داوران لیگ برتر واکنش نشان دادند.

وب ۵۰ ساله که جزو داوران سرشناس فوتبال انگلیس بود و در جام جهانی ۲۰۱۰ نیز سوت زد، در حال حاضر و تا پایان سال میلادی جاری با سازمان لیگ فوتبال آمریکا (MLS) قرارداد دارد اما او با پایان کارش به عنوان مدیراجرایی کمیته داوران این لیگ، به کشور خودش برمی‌گردد تا جانشین رایلی ۵۷ ساله شود.

این جابجایی با بازخوردهایی در فضای مجازی همراه که بخش زیادی از آنها طعنه‌آمیز و خطاب به مدیران و مالکان باشگاه منچستریونایتد بوده است.

یکی از کاربران در پیام خود که طعنه‌ به عدم فعالیت شیاطین سرخ در بازار نقل و انتقالات تابستان بوده، نوشته است: تبریک به منچستریونایتد به خاطر انجام بزرگترین خرید یک دهه اخیرش. هاوارد وب، عجب خرید دهان پرکنی!». کاربری دیگر نوشته است: «هاوارد وب رئیس داوران لیگ برتر می‌شود. این هم از اولین خرید تابستانی منچستریونایتد.»

اعتراضات مکرر بازیکنان و مربیان به سطح پایین قضاوت داوران لیگ برتر در فصل گذشته به خصوص در زمینه استفاده از VAR، مسئولان این لیگ را بر آن داشت که تغییراتی را در کمیته داوران ایجاد کنند و برکناری رایلی پس از ۱۲ سال و خروج مایل دیم، جان ماس، کوین فرند و مارتین اتکینسون جزو این تغییرات بوده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.