فشار فراوان تنی چند از پیشکسوتان باشگاه باعث تغییر نظر مدیر عامل باشگاه برای سپردن آکادمی به آنها شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا درویش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس صبح روز گذشته حکم مدیریت آکادمی باشگاه را برای محسن خلیلی می‌زند تا محمد محمدی به عنوان معاون وی جلسه معارفه برگزار کند.

همین امر باعث دلخوری شدید محمد پنجعلی می‌شود تا پیشکسوت پرسپولیس پس از ناکامی برای حضور دوباره در آکادمی با تنی چند از پیشکسوتان تماس تلفنی گرفته و آنها را در جریان تصمیم درویش قرار دهد.

همین امر باعث می‌شود تا پیشکسوتان پرسپولیس تماس‌های مکرر با درویش گرفته و انتخاب محسن خلیلی را به دلیل اینکه نمی‌خواهد از پیشکسوتان در کادر مربیگری تیم‌های پایه استفاده کند زیر سوال ببرند.

درویش که به دلیل عدم نتیجه گیری تیم بزرگسالان تحت فشار قرار گرفته است با هجمه فراوان از سوی پیشکسوتان تصمیم به تغییر حکم خلیلی می‌گیرد اما نکته جالب‌تر اینکه مدیرعامل پرسپولیس با وجود عدم موافقت خود و محمد محمدی با برنامه‌های محمد پنجعلی تصمیم دارد او را مدیر آکادمی باشگاه کند.

حضور پنجعلی در آکادمی باشگاه در حالی قوت می‌گیرد که او تجربه این موضوع را در گذشته داشته است اما سرخ‌ها در دوران مدیریت او نتایج ضعیفی در رده‌های پایه گرفتند و غیر از مهدی عبدی هیچ محصولی از آکادمی باشگاه به تیم بزرگسالان اضافه نشد.

محمدی که با تصمیم درویش مخالف است ظهر امروز جلسه‌ای را با خلیلی ترتیب داده تا بتواند بار دیگر از برنامه‌های او دفاع کرده و خلیلی را به مدیریت اکادمی باشگاه برساند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )