مهاجم پیشین استقلال با بیان اینکه آبی‌ها با تمام مشکلاتی که داشتند توانستند به قهرمانی برسند گفت: آنها فصل پرنوسانی را پشت سر گذاشته و با وحدت و همدلی به موفقیت دست پیدا کردند.

علیرضا اکبرپور در گفتگو با خبرنگار مهر و در خصوص قهرمانی استقلال در لیگ بیست و یکم گفت: استقلال یکی از بهترین بازی‌های خود را مقابل فولاد خوزستان انجام داد. چند هفته‌ای بود که آبی‌ها نمایش خیلی خوبی از خود به جای گذاشته بودند. حتی بازی قبل که به سختی شهرخودرو را به سختی شکست دادند اما زیبا بازی کردند و در مقابل فولاد هم که کمتر کسی فکر می‌کرد استقلال برنده باشد توانستند به پیروزی دست پیدا کرده و قهرمانی خود را تثبیت کنند.

وی ادامه داد: دو تیم کاملاً تاکتیکی و هجومی مقابل یکدیگر قرار گرفتند. هر دو توان کسب سه امتیاز این بازی را داشتند اما اعتقاد دارم یکی از عوامل اصلی قهرمانی استقلال در این فصل، انگیزه بالای بازیکنانش بود. آبی‌ها با تمام مشکلاتی که داشتند که به دلیل همین مشکلات نوسان هم در این تیم وجود داشت توانستند باانگیزه بالا و وحدتی که بین مدیریت، کادر فنی و بازیکنان به وجود آمد و البته حمایت تماشاگران به قهرمانی برسند.

اکبرپور در پاسخ به این سوال که آیا این قهرمانی می‌تواند انگیزه‌های استقلال را سه بازی آینده از بین ببرد؟ گفت: با توجه به اینکه آبی‌ها ۲۷ بازی است که شکست نخورده اند انگیزه بالایی دارند تا با ۳۰ بازی بدون شکست و کسب عنوان قهرمانی یک رکورد جدید در فوتبال ایران خلق کنند. درست است که آنها مسیر پرنوسانی را پشت سر گذاشتند اما بر تمام مشکلات غلبه کرده و قهرمان شدند.

مهاجم پیشین استقلال در ادامه گفت: آبی پوشان تهرانی بازی به بازی پیش رفتند، گام به گام جلو آمدند، صدرجدول را از آن خود کردند و اجازه ندادند حواشی تمرکز آنها را بر هم بزند. بازی‌های سخت را با موفقیت سپری کردند تا بتوانند بعد از گذشت ۹ سال یک بار دیگر قهرمانی و بالا بردن جام را با هواداران به اشتراک بگذارند.

وی خاطرنشان کرد: دو سالی بود که به دلیل شیوع کرونا هواداران به ورزشگاه نمی‌آمدند اما در این چند بازی که مجوز حضور آنها صادر شد با تمام وجود تیمشان را تشویق کردند و اعتقاد دارم حمایت آنها و حضور پررنگشان در ورزشگاه یکی از دلایل اصلی قهرمانی استقلال بود.

مهاجم پیشین استقلال در پایان گفت: قهرمانی شیرین است و هر تیمی دوست دارد بالا بردن جام را مقابل هوادارانش تجربه کند اما مسئولین استقلال نباید فراموش کنند که انتظارات از این تیم بالا رفته است. فصل آینده به زودی خواهد رسید و وظیفه مسئولان استقلال است که هر چه زودتر نسبت به جذب بازیکنان جدید اقدام کنند تا استقلال بتواند فصل آینده را هم با قدرت شروع کرده و در پایان یک بار دیگر جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.