باشگاه ذوب‌آهن اصفهان با ادعا و اتهام یک کمک داور فوتبال وارد یک داستانی جنایی شده است.

باشگاه ذوب‌آهن اصفهان با ادعا و اتهام یک کمک داور فوتبال وارد یک داستانی جنایی شده است. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مرتضی شهریاری کمک داور دیدار ذوب‌آهن - تراکتور که در یک تصمیم بحث‌برانگیز گل ذوب‌آهن را در این بازی آفساید اعلام کرد، در ادعایی عجیب‌تر مدعی شده است که واژگون شدن خودروی او بعد از این بازی و در نزدیکی تهران به عوامل غیرطبیعی ربط داشته و به نوعی ذوب‌آهنی‌ها را به سوءقصد متهم کرده است. روایتی که بیشتر به داستان فیلم‌های سینمایی جنایی شبیه است و حالا با ادعای یک کمک داور به فضای حقیقی فوتبال رسیده است.

در همین رابطه باشگاه ذوب‌آهن بیانیه‌‌ای صادر و اعلام کرد که برای احقاق حق‌ این تیم از کمک داور یادشده به دلیل تهمتی که زده است، شکایت خواهد کرد. در این بین شهریاری کمک داور این بازی با اسم بردن از مرتضی هوشنگی سرپرست باشگاه ذوب‌آهن مدعی شده که صبح فردای بازی با حضور در هتل با صدای بلند از الفاظ تهدیدآمیز و توهین‌آمیز علیه او استفاده کرده است. مورد دیگر شائبه‌برانگیز این است که حادثه واژگونی خودروی این کمک داور خارج از اصفهان و در نزدیکی تهران رقم خورده است.

در همین رابطه مهدی رمضانی مدیر روابط عمومی باشگاه ذوب‌آهن در پاسخ به این اتهامات وارده کمک داور بازی ذوب‌آهن - تراکتور و ابهاماتی که وجود دارد، به تسنیم گفت: ایشان به باشگاه ذوب‌آهن، سرپرست تیم‌مان و هواداران ما تهمت زده است. فکر می‌کنم اظهارات ایشان ناشی از فشار جو رسانه‌ای برای مردود اعلام کردن گل سالم ذوب‌آهن در بازی با تراکتور بوده است. ایشان گل سالم ما را آفساید اعلام کرده است و حالا می‌خواهد فرافکنی کند و این موضوع را تحت‌الشعاع قرار بدهد.

وی با اعلام اینکه امور پیگیری این ادعا در مراجع قضایی آغاز شده است، ادامه داد: در حال پیگیری از پلیس راه کشور هستیم و حتماً به مراجع قضایی شکایت خواهیم کرد. اگر ایشان (شهریاری) برای آفساید اعلام کردن گل ما جوابگو نیست، قطعاً باید برای این تهمت جوابگو باشد. این جای سؤال دارد که ایشان بر چه اساس و مدرکی یک تصادف در فاصله ۴۰۰ کلیومتری از اصفهان را به باشگاه ذوب‌آهن ربط می‌دهد.

مدیر روابط‌ عمومی باشگاه ذوب‌آهن درباره اینکه این کمک داور مدعی شده سرپرست ذوب‌آهن صبح فردای بازی در هتل او را تهدید کرده است، تصریح کرد: سرپرست ذوب‌آهن یک فرد فرهنگی است و از معلمین خادم جامعه است و به هیچ وجه زیر بار این تهمت‌ها نخواهند رفت. این روال معمول تمام بازی‌های لیگ است که وقتی اعضای تیم داوری قصد خارج شدن از هتل را دارند، سرپرست تیم‌ آنجا حضور پیدا می‌کند تا با هتل تسویه‌ حساب کند. می‌توانید این موضوع را از هتل استعلام کنید، این در شرح وظایف همه تیم‌هاست و تنها برای ذوب‌آهن نیست.

رمضانی در مورد اینکه آیا بحثی بین سرپرست تیم و کمک داور به وجود آمده است یا خیر، اشاره کرد: اصلاً بحث داد و توهین نبوده است. من با سرپرست تیم صحبت کردم. ایشان می‌گوید اصلاً چنین چیزی نبوده و در حد یک گفت‌وگوی معمولی درباره صحنه‌های بازی با این کمک داور صحبت کرده است. فیلم‌ دوربین‌های مدار بسته هتل هم موجود است.

وی در خاتمه گفت: این کمک داور در پی جلب توجه و فرافکنی است تا اتفاقات داخل بازی را تحت‌الشعاع قرار دهد. ایشان ابتدا گل را صحیح اعلام، ولی بعد از آن نظرش را عوض کرده است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )