تیم فوتبال استقلال در نیمه نخست بازی مقابل نساجی مازندران در شرایطی به تساوی رسید که دو تیم فوتبال زیبایی را به نمایش گذاشتند اما موفق به گلزنی نشدند.

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از دیدارهای هفته بیستم لیگ برتر و از ساعت ۱۷ امروز دو تیم استقلال و نساجی مازندران به مصاف هم رفتند که نیمه نخست بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

این مسابقه از همان دقایق ابتدایی، جذاب و تماشایی آغاز شد و هر دو تیم موقعیت‌های خوبی برای گلزنی روی دروازه‌ها ایجاد کردند. در دقیقه ۵ ضربه سر «رودی ژستد» توسط علیرضا حقیقی دروازه‌بان نساجی دفع شد و توپ به تیرک دروازه برخورد کرد. یک دقیقه بعد نوبت به جعفر سلمانی مدافع استقلال رسید که به سمت دروازه نساجی شوت بزند ولی ضربه او هم به تیرک عمودی برخورد کرد.

نساجی با هدایت ساکت الهامی بازی هجومی را در دستور کار داشت و در دقیقه ۱۵ شوت حامد شیری با دخالت سیدحسین حسینی دروازه بان استقلال با اختلاف کم از بالای دروازه به کرنر رفت. ایوب کلانتری هم در دقیقه ۱۷ با همین روش قصد بازکردن دروازه استقلال را داشت که ضربه او راهی به دروازه نیافت و اوت شد.

آخرین موقعیت جدی نیمه نخست هم در دقیقه ۴۰ رقم خورد. زبیر نیک نفس هافبک استقلال با یک شوت از راه دور دروازه نساجی را تا آستانه باز شدن پیش برد اما علیرضا حقیقی شوت او را به کرنر فرستاد تا نیمه نخست جذاب و پر موقعیت این مسابقه با تساوی بدون گل تمام شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.