رئال مادرید در حالی که در آستانه حذف از جام حذفی اسپانیا قرار داشت، از سد الچه گذشت.

رئال مادرید در حالی که در آستانه حذف از جام حذفی اسپانیا قرار داشت، از سد الچه گذشت. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم رئال مادرید پنجشنبه شب در ورزشگاه مارتینس والرو، در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا مقابل الچه صف‌آرایی کرد و با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید.

این بازی در طول ۹۰ دقیقه گلی در بر نداشت و در ۳۰ دقیقه وقت اضافه دنبال شد. در پایان نیمه نخست وقت اول، گونسالو وردو در دقیقه ۱۰۳ دروازه کهکشانی‌ها را گشود و رئال مادرید را در آستانه حذف قرار داد. با این حال شاگردان کارلو آنچلوتی به این دیدار بازگشتند و با گلزنی ایسکو و ادن اِزار در دقایق ۱۰۸ و ۱۱۵، پیروز این مسابقه دشوار شدند.

مارسلو در دقیقه ۱۰۲ از زمین اخراج شد تا قهرمان سوپرجام اسپانیا حدود ۲۰ دقیقه را با ۱۰ بازیکن سپری کند. همچنین پره میا که در دقیقه ۷۹ وارد زمین شده بود، در دقیقه ۲+۱۲۰ با کارت زرد دوم داور مواجه و از زمین اخراج شد.

در تنها دیدار باقیمانده دور یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا، تیم‌های بارسلونا و اتلتیک بیلبائو به مصاف هم رفته‌اند.

پیش از این تیم‌های رئال سوسیه‌داد، رئال بتیس، والنسیا، کادیس، رایو وایکانو و مایورکا، خود را به جمع هشت تیم پایانی کوپا دل‌ری رسانده بودند و تیم‌های بزرگی چون اتلتیکومادرید و سویا از دور رقابت‌ها کنار رفته‌اند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.