سازمان لیگ اعلام کرده دیدار هوادار – استقلال از هفته نخست دور برگشت لیگ برتر ۶ بهمن در استادیوم انقلاب کرج برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ این تصمیم اعتراض اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی را به همراه داشته است. به این خاطر که بازیکنان داخلی تیم ملی روز ۳ بهمن باید در کمپ تیم های ملی حاضر شوند و بعد از تست کرونا و قرنطینه روز ۴ بهمن تمرینات خود را برای بازی با عراق آغاز کنند. دیدار ایران – عراق از مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ هفتم بهمن در استادیوم آزادی برگزار می شود.

پیش از این سازمان لیگ به گونه‌ای برنامه ریزی کرده بود هفته اول دور برگشت لیگ برتر ۳ بهمن به پایان برسد و تنها سازمان لیگ برتر برای دیدار فجر سپاسی – نساجی در روز ۴ بهمن برنامه ریزی کرده بود و اسکوچیچ به این موضوع اعتراضی نداشت به این خاطر که بعید است از این دو تیم بازیکنی به اردوی تیم ملی دعوت شود.

اکنون اگر بازیکنی از استقلال به اردوی تیم ملی دعوت شود باید بعد از بازی با هوادار به اردوی تیم ملی دعوت شود! در حالی که بازیکنی که ۶ بهمن در یک مسابقه سنگین به میدان می رود ۷ بهمن یعنی در روز بازی تیم ملی برابر عراق باید ریکاوری کند. احتمالا تعداد بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی کمتر از ۳ بازیکن خواهد بود تا آنها بدون هیچ دغدغه ای در اردوی تیم ملی حاضر شوند و از همراهی استقلال در بازی با هوادار منع شوند.

باشگاه استقلال هم به برنامه ریزی برای برگزاری این دیدار معترض شده است. از سویی سازمان لیگ در تلاش است در فصل منتهی به جام جهانی بازی های لیگ برتر را خرداد ماه به پایان ببرد. به خاطر حضور بازیکنان کرونایی در ترکیب استقلال دیدار این تیم با پیکان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برگزار نشد و اکنون هم به همین خاطر دیدار استقلال با هوادار با تاخیر ۶ بهمن برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: کابوسی که گریبان‌گیر آل‌کثیر شد! عزت‌الهی رسما شاگرد استراماچونی شد/عکس ترکیب تیم‌ملی بانوان در گام‌اول برای تاریخ‌سازی/عکس

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۷ )