نشریه مادریدی مارکا مدعی شده است که سرمربی سابق رئال مادرید فصل آینده جانشین مائوریسیو پوچتینو روی نیمکت پاری‌سن‌ژرمن خواهد شد.

نشریه مادریدی مارکا مدعی شده است که سرمربی سابق رئال مادرید فصل آینده جانشین مائوریسیو پوچتینو روی نیمکت پاری‌سن‌ژرمن خواهد شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه مارکا در گزارشی از پیوستن زین‌الدین زیدان به تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن در آینده‌ای نزدیک خبر داد و مدعی شد که در رختکن تیم بسیاری از بازیکنان در این خصوص که این مرد فرانسوی سرمربی فصل آینده پاریسی‌ها است، اتفاق نظر دارند.

PSG در شرایطی که به نظر می‌رسد دارد خودش را برای جدایی کیلیان امباپه آماده می‌کند، یک تغییر ساختاری بزرگ را در دستور کار قرار داده و بر این باور است که سرمربی سابق رئال مادرید همان شخصی است که می‌تواند این تیم را وارد عصری جدید و تیم از هم پاشیده پوچتینو را یکپارچه کند. در واقع مارکا مدعی شده است که پاری‌سن‌ژرمن پیش از این قصد اجرای این برنامه را داشت اما در نهایت هم این باشگاه هم پوچتینو تصمیم گرفته‌اند که تا پایان فصل به همکاری‌شان ادامه دهند.

در این بین اگر منچستریونایتد بعد از برکناری سولسشایر در اواسط فصل جاری به سراغ پوچتینو می‌رفت، ممکن بود داستان فرق کند و در آن صورت سرمربی آرژانتینی راهی اولدترافورد می‌شد و زیدان هم جای او را می‌گرفت اما شیاطین سرخ ترجیح دادند به رالف رانگنیک آلمانی اعتماد کنند، البته به صورت موقت و تا پایان فصل؛ بنابراین هنوز این احتمال وجود دارد که پوچتینو در پایان فصل سرمربی من‌یونایتد شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.