پیشکسوت فوتبال ایران درباره بازی تیم ملی با عراق گفت: فکر می‌کنم با نتیجه ۲ بر صفر پیروز شویم.

به گزارش خبرنگار مهر، رحمان رضایی، درباره بازی تیم ملی فوتبال ایران با عراق در رقابت های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: آرزوی موفقیت برای تیم ملی دارم. آنها مسیر سختی داشتند. امیدوارم در بازی با عراق منطقی، با آرامش و همبستگی که حرف نخست را در ورزش‌های گروهی می‌زند داشته باشند.

وی درباره پیش بینی‌اش از نتیجه بازی تاکید کرد:حتی اگر تیم حریف قوی باشد نمی‌شود پیش بینی کرد. انشاءالله ایران نتیجه خوبی بگیرد. فکر می‌کنم با نتیجه ۲ بر صفر پیروز شویم.

مدافع پیشین تیم ملی وتبال درباره کیفیت لیگ برتر و به ثمر رسیدن گل کم در مسابقبات گفت: امسال تیم‌ها با توجه به شرایطی که داشتند محتاطانه بازی کردند. دفاع را قدرتمند کردند. وقتی تیم بیشتر به فکر دفاع باشد اختلاف گل زیاد نمی‌شود و متأسفانه در این فوتبال ایران بازی‌های پرگل نداشتیم. متأسفانه کار دفاعی در فوتبال ایران بهتر از کار حمله انجام می‌شود و هیجان کاهش یافته است.

رضایی درباره حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا هم تصریح کرد: اتفاقی است که افتاده. فوتبال ایران سال هاست درگیر این مسائل است. نتوانسیم این دو باشگاه را خصوصی سازی کنیم. امیدوارم هرچه سریع‌تر این مشکلات را حل کنیم. حیف فوتبال ایران است که به این سرنوشت مبتلا شود. امیدوارم سریع بازگردیم و مشکل حل شود تا طرفداران چند میلیونی خوشحال شوند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )