کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

قیمت مهاجم ایرانی فنرباغچه ترکیه با حضور در لیگ برتر اوکراین ۱۰ برابر شد.

قیمت مهاجم ایرانی فنرباغچه ترکیه با حضور در لیگ برتر اوکراین ۱۰ برابر شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت دینامو مانیای اوکراین؛ اللهیار صیادمنش ۱.۵ سال اخیر را به صورت قرضی در تیم زوریا لوهانسک بازی کرد و به یکی از توانمندترین لژیونرهای لیگ برتر فوتبال اوکراین تبدیل شد. قیمت این بازیکن در سایت جهانی ترانسفر مارکت هنگام انتقال قرضی از فنرباغچه ترکیه به زوریا لوهانسک ۳۰۰ هزار یورو بود که اکنون با رشد ۱۰ برابری به ۳ میلیون یورو رسید.

بر اساس این گزارش، زوریا لوهانسک اوکراین بر اساس مفاد قراردادش با فنرباغچه ترکیه حق خرید قطعی اللهیار صیادمنش را دارد. هرچند مهاجم ایرانی اعلام کرد بود تا ۹۹ درصد دیگر شانس بازگشت به زوریا لوهانسک ندارد اما مدیران این تیم با همتایان ترکیه‌ای خود همچنان در حال مذاکره هستند. این احتمال وجود دارد تا اللهیار صیادمنش در نقل‌وانتقال‌های زمستانی بار دیگر به زوریا لوهانسک بازگردد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۵ )