سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد تمامی نشست‌های خبری پیش از مسابقه سرمربیان تیم‌های لیگ برتری توسط هیئت‌های فوتبال میزبان و سازمان لیگ فوتبال برگزار می‌شود.

سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد تمامی نشست‌های خبری پیش از مسابقه سرمربیان تیم‌های لیگ برتری توسط هیئت‌های فوتبال میزبان و سازمان لیگ فوتبال برگزار می‌شود. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، بر اساس مصوبه اصلاحی هیئت رئیسه سازمان لیگ در مورخ ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ تمامی نشست‌های خبری پیش از مسابقه سرمربیان لیگ برتری توسط هیئت‌های فوتبال استان میزبان و سازمان لیگ برگزار می‌شود که در صورت نیاز و ضرورت و به تشخیص سازمان لیگ به باشگاه واگذار می‌شود. در استان تهران نیز نشست‌های خبری توسط سازمان لیگ فوتبال برگزار می‌شود و مربیانی که در نشست‌های خبری تعیین شده از سوی هیئت فوتبال و سازمان لیگ حاضر نشوند برابر مقررات با جرایم و محرومیت مواجه خواهند شد.

نشست خبری پیش از مسابقه سرمربیان دو تیم استقلال و پرسپولیس طبق برنامه اعلام شده قبلی فردا (جمعه) درسالن روابط عمومی سازمان لیگ برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم، پیش از این باشگاه استقلال اعلام کرده بود به عنوان میزبان دیدار دربی، نشست خبری پیش از این بازی را مستقلاً برگزار خواهد کرد. بعد از این ماجرا باشگاه پرسپولیس نیز اعلام کرد که نشست‌های خبری دیدار‌هایی که میزبان است را خود برگزار خواهد کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.