کارشناس فوتبال ایران با اشاره به دیدار پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان گفت: قدرت تیمی پرسپولیس بالاتر از حریف است و این تیم با هوش و تجربه تیمی می‌تواند پیروز شود.

فرزاد آشوبی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دیدار پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: تصمیم گیری‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا باعث شد تا پرسپولیس که صدرنشین مرحله گروهی شده بود به تاجیکستان برود و با تیم دوم گروه دیگری بازی کند. این نوع برنامه‌ریزی AFC همیشه جای سوال دارد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: استقلال تاجیکستان توانسته است در دور گروهی شگفتی سازی کند. وقتی هر تیمی می‌تواند به مرحله حذفی صعود کند قطعا توانایی فنی بالایی دارد. استقلال تاجیکستان انگیزه زیادی برای بردن دارد و پرسپولیس باید تمرکز خود را برای این دیدار حفظ کند.

کارشناس فوتبال ایران درباره شرایط پرسپولیس افزود: این تیم با رفتن برخی بازیکنان اصلی خود روبرو شد اما من فکر می‌کنم بازیکنانی که جذب کرده است می‌تواند به کادر فنی کمک کند تا آنها جای خالی کنعانی زادگان، نورالهی و شهریار مغانلو را پر کنند.

آشوبی ادامه داد: پرسپولیس توان فنی بالایی دارد. بازیکنانی که دو بار به فینال لیگ قهرمانان رفته‌اند و می‌خواهند رؤیای قهرمانی در این رقابت‌ها را برآورده کنند باید تمام تمرکز خود را روی تک تک بازی‌ها بگذارد. استقلال تاجیکستان قطعا با شناخت کافی از پرسپولیس به میدان می‌آید و انرژی آنها برای شگفتی دوباره کار را سخت می‌کند.

او درباره احتمال عدم هماهنگی بازیکنان جدید در ترکیب پرسپولیس گفت: تغییرات در پرسپولیس بنیادی نبوده است. من فکر می‌کنم پیراهن این تیم به بازیکنان جدید هم فهمانده است که باید تلاش بیشتر کنند تا انتظارات را برآورده کنند. در غیر این‌صورت به مشکل می‌خورند. فکر می‌کنم آنها چاره‌ای جز عملکرد درخشان ندارند.

کارشناس فوتبال ایران یادآور شد: توان فنی پرسپولیس بیشتر از این حرف‌ها است و می‌تواند استقلال تاجیکستان را شکست دهد. تفکرات آقای گل محمدی همیشه نشان از روحیه پیروزی او داشته است و من مطمئن هستم این تیم با حفظ تمرکز خود به مرحله بعدی صعود می‌کند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )