تعلل باشگاه یوونتوس برای جلب نظر باشگاه ساسولو برای خرید مانوئل لوکاتلی، این بازیکن ایتالیایی را ناراحت کرده است.

تعلل باشگاه یوونتوس برای جلب نظر باشگاه ساسولو برای خرید مانوئل لوکاتلی، این بازیکن ایتالیایی را ناراحت کرده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، مانوئل لوکاتلی از کند بودن روند مذاکرات دو باشگاه یوونتوس و ساسولو برای انتقال او به تورین ناراضی است اما ظاهراً این موضوع تأثیری در تغییر رویکرد بانوی پیر ندارد.

به گزارش گاتزتا دلواسپورت، هافبک ایتالیایی که به خاطر پیوستن به یوونتوس، سایر پیشنهادهایش از جمله پیشنهاد آرسنال را رد کرده است، امیدوار بود تا قبل از برگشتن‌اش به اردوی پیش فصل ساسولو، موضوع انتقال او به یوونتوس حل و فصل شده باشد اما بیانکونری همچنان سفت‌و‌سخت بر پیشنهاد قبلی‌اش پافشاری می‌کند و حاضر نیست ۳۵ میلیون یورویی که ساسولو می‌خواهد را بپردازد. همین موضوع ظاهراً باعث دلخوری لوکاتولی شده است و به همین دلیل هم ممکن است که انتقال او به تورین در تابستان امسال به کلی منتفی شود و این بازیکن ۲۳ ساله مجبور شود تا ماه ژانویه یا پایان فصل برای پیوستن به راه‌راه‌پوشان صبر کند.

در همین حال گاتزتا نوشته است که اگر ساسولو پیشنهاد یوونتوس را برای لوکاتلی نپذیرد، آن وقت بانوی پیر به سراغ نقشه دوم خود، می‌رود و آن برگرداندن میرالم پیانیچ از بارسلونا با قراردادی قرضی دارای بند خرید قطعی است. یک گزینه جذاب دیگر برای یوونتوسی که نشریه رپوبلیکا مدعی شده بانوی پیر به او فکر می‌کند، رناتو سانچس، هافبک پرتغالی است که فصل گذشته با تیم لیل فرانسه قهرمان لوشامپیونه شد.

در همین حال بازیکن جدید یوونتوس کایو ژرژ، هافبک برزیلی ۱۹ ساله‌ای که از تیم سانتوس خریده است هم تست پزشکی خود را روز گذشته (چهارشنبه) با موفقیت پشت سر گذاشت و آماده عقد قرارداد با بانوی پیر شد. او در مسیر ورودش به مرکز پزشکی یووه، به هواداران امضا داد و روی یک پرچم برزیل علاوه بر نام خودش شماره ۲۱ هم نوشت که ظاهراً این همان شماره‌ پیراهنی است که می‌خواهد در یووه به تن کند. این پیراهنی است که در فصل گذشته در اختیار هیچ بازیکنی قرار نداشت.

تعدادی دیگر از بازیکنان یوونتوس هم اما ظاهراً قرار است در فصل آینده با شماره‌های جدید به میدان بروند از جمله فدریکو برناردسکی که قصد دارد برای فصل بعد شماره ۲۰ را به تن کند، شماره‌ای که در ترکیب تیم ملی ایتالیا در رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ هم در اختیار داشت. او فصل گذشته شماره ۳۳ را در اختیار داشت. دانیلو دفاع راست تیم هم که قبلاً شماره ۱۳ را به تن می‌کرد، شماره ۶ را انتخاب کرد و خوان کوادرادو، هافبک و دفاع راست تیم هم شماره‌اش را از ۱۶ به ۱۱ تغییر داده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.