سرمربی برزیلی تیم فوتبال النصر عربستان نام مدافع آرژانتینی سابق ویارئال را در فهرست آسیایی این تیم قرار نمی‌دهد.

سرمربی برزیلی تیم فوتبال النصر عربستان نام مدافع آرژانتینی سابق ویارئال را در فهرست آسیایی این تیم قرار نمی‌دهد. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری الریاضیه، مانو منزس سرمربی برزیلی النصر نام رامیرو فونس موری را از فهرست بازیکنان خارجی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا خارج می‌کند و در خط دفاعی تیمش به محمد عبدالحکیم آل فتیل اعتماد خواهد کرد.

النصر در بازی مقابل تراکتور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا عبدالرزاق حمدالله مهاجم مراکشی، علی محمد لاجامی و عبدالله مادو دو مدافع میانی را به دلیل دوکارته شدن در اختیار نخواهد داشت. به همین دلیل این باشگاه محمد آل فتیل را برای حضور در مرکز خط دفاعی النصر در دیدار برابر تراکتور به خدمت گرفته است و سرمربی برزیلی زردپوشان به این مدافع اعتماد خواهد کرد.

همچنین براساس اخبار رسیده از اردوی النصر در بلغارستان، سرمربی برزیلی این تیم به عبدالرزاق حمدالله، وینسنت ابوبکر کامرونی، تالیسکای برزیلی و جلال‌الدین ماشاریپوف ازبک اعتماد داشته و نام این بازیکنان را در فهرست آسیایی قرار خواهد داد. همچنین رامیرو فونس موری مدافع آرژانتینی ویارئال که به تازگی جذب شده است، در رقابت‌های داخلی النصر را همراه می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.