باشگاه پرسپولیس پس از قهرمانی این تیم در لیگ بیستم بیانیه ای را صادر کرد.

به گزارش خبرگزار ی مهر به نقل از کمیته روابط عمومی، این باشگاه با انتشار بیانیه‌ای، قهرمانی شیرین در بیستمین دوره لیگ برتر را تبریک گفت.

در بخشی از این بیانیه آمده: «حماسه آفریده شد؛ شما پرسپولیسی‌ها حماسه آفریدید و حادثه بزرگی را رقم زدید. در فصل پر از جنجال و هیاهو، در ماه‌هایی که پرسپولیس از کنایه و کینه در امان نبود، بار دیگر روی سکوی قهرمانی رفت و افتخاری بزرگ را در دفتر زرین خود افزود. پرسپولیس، قهرمان شد و حالا زمان تبریک گفتن است. تبریک به کادرفنی بادانش، بازیکنان، عوامل تیم و مدیران باشگاه. تبریک به شما هواداران که هرگز از توهین‌ها، تهدیدها و سختی‌ها نترسیدید، پا به پای بازیکنان آمدید و سایه حمایت‌تان حتی یک ساعت از سر تیم و باشگاه برداشته نشد.»

در بخش دیگری از این بیانیه آمده: «تیمی که تاریخ قهرمانی پنجم یا همان گلات قهرمانی را نوشت، به یاد بسپارید؛ یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی، افشین پیروانی مدیرتیم، کریم باقری، حمید مطهری، داود فنایی، مظاهر رحیم‌پور، محمد عسگری و مهرداد خانبان در کادرفنی برای سربلندی پرسپولیس با تمام توان جنگیدند. اعضای هیأت مدیره شامل سیدمجید صدری رئیس هیأت مدیره، محمد فیاض، محمد مسجدی و محمد علیپور به همراه جعفر سمیعی مدیرعامل و نایب رئیس هیأت مدیره، بیش از توان خود برای ایجاد بهترین تدارک ممکن تلاش کردند. در صف دوم، ابراهیم شکوری معاون اجرایی، علی عطایی معاون مالی، اداری و پشتیبانی، کاوه علی‌اسماعیلی معاون اطلاع‌رسانی و روابط عمومی، سیدایمان حسین‌پور شرفشاد معاون حقوقی، امیرعلی حسینی مدیر کمیته بین‌الملل، علیرضا اشرف مدیر رسانه‌ای، سیدعلیرضا حقیقت و علی اعظم پزشکان تیم، محمد فارسیان مدیر حراست، محمد امام‌وردی مدیرورزشی وعلی یادگاری مدیر پشتیبانی ایستادند تا به تیم در جهت ایجاد بهترین شرایط ممکن کمک کنند.»

باشگاه پرسپولیس در بیانیه خود، به تمجید از بازیکنان پرداخت و نوشت: «نقش اصلی و اساسی در کسب قهرمانی را بازیکنان داخل زمین برعهده داشتند. آنها در چند جبهه جنگیدند و کار خارق‌العاده‌ای را رقم زدند؛ اتفاقی که دیگر به این زودی در فوتبال ایران ثبت نمی‌شود. پرسپولیس با اینکه نتوانست قهرمانی آسیا را کسب کند و بالطبع با کوهی از مشکلات راهی لیگ شده بود ولی توانست کاری غیرممکن را ممکن سازد و از این رو، تاریخ فوتبال برای همیشه باید به این نام‌ها احترام بگذارد: سیدجلال حسینی، امید عالیشاه، احمد نورالله‌ی، کمال کامیابی‌نیا، سیامک نعمتی، وحید امیری، مهدی شیری، حامد لک، بوژیدار رادوشوویچ، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی ترابی، شهریار مغانلو، مهدی عبدی، سعید آقایی، عیسی آل‌کثیر، احسان پهلوان، علی شجاعی، مهدی مهدی‌خانی، محمد شریفی، فرشاد فرجی، امیرمحمد یوسفی و تمام جوانانی که تیم را همراهی کردند و در این راه، همراه پرسپولیس بودند.»

در این بیانیه می‌خوانیم: «باید از کمیته‌های مختلف باشگاه، از جمله کمیته اجرایی، مالی، حقوقی، روابط عمومی، دبیرخانه، بین‌الملل، ورزشی، اداری، حراست تقدیر کرد. همچنین ماساژورهای تیم از جمله ایمان خواجگان، علی بینایی، فراز اوجاقی و بهروز یوسفی در کنار اعضای کادر تدارکات شامل قاسم عبدالصمدی، اصغر نوروزعلی، داود کاشانی، علی سجادی و محمد زمانی برای رسیدن به پنجمین قهرمانی پیاپی، کم نگذاشتند. این افتخار، به دست نمی‌آمد اگر افراد و کمیته‌های تیم و باشگاه نمی‌توانستند از پس وظایف خود برآیند. تقدیر ویژه همه ارکان و اعضای باشگاه پرسپولیس متعلق به شما هواداران است. طرفداران متعصب پرسپولیس که با لطف وجود و نفس گرم‌تان بر کالبد تیم دمیدید و از طریق حمایت‌های مجازی و ملموس خود، ارتش سرخ را تا سکوی قهرمانی بدرقه کردید. درود بر این همه هیجان و تعصب.»

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )