مدافع کروات تیم فوتبال استقلال پس از چند بازی غیبت در لیست ۱۸ نفره آبی‌پوشان برای دیدار مقابل تراکتور تبریز قرار گرفت.

مدافع کروات تیم فوتبال استقلال پس از چند بازی غیبت در لیست ۱۸ نفره آبی‌پوشان برای دیدار مقابل تراکتور تبریز قرار گرفت. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتور از هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال ساعت ۱۹:۱۵ امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.

* روی سکوهای ورزشگاه آزادی علاوه بر پرچم‌های آبی، بنری برای حمایت از فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال توسط کانون مشوقین این باشگاه نصب شده است.

* هروویه میلیچ، مدافع کروات استقلال پس از چند بازی غیبت در لیست ۱۸ نفره قرار گرفت. این در حالی است که وریا غفوری به دلیل مصدومیت این بازی را از دست داد.

* پیش از شروع بازی، فرهاد مجیدی به سمت فیروز کریمی، سرمربی تراکتور رفت و با او خوش و بش کرد. در لیگ هفتم که کریمی در مقطعی هدایت استقلال را برعهده گرفته بود، مجیدی در استقلال حضور داشت.

* داریوش شجاعیان، رشید مظاهری، بابک مرادی، آرمان رمضانی، متین کریم‌زاده، هروویه میلیچ، سعید مهری، محمد دانشگر و سبحان خاقانی نیمکت‌نشینان استقلال برای این دیدار هستند.

* سعید مهری، هافبک استقلال که نیم فصل اول در تیم تراکتور حضور داشت، با بازیکنان این تیم خوش و بش کرد. سیدحسین حسینی، دروازه‌بان استقلال نیز که در تیم ملوان زیر نظر کریمی بازی می‌کرد، برای رخصت به سمت او رفت.

* جمشید نظمی، مدیرعامل تراکتور در ورزشگاه آزادی حضور دارد و نظاره‌گر بازی است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.