کادر فنی پرسپولیس که در دیدار با سپاهان نتوانست با تدابیرش پیروزی را حفظ و سه امتیاز را از آن خود کند، با درس گرفتن از آن بازی قصد دارد تاکتیک تهاجمی را برای دیدار با استقلال در نظر بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، دربی نود و پنجم پایتخت در حالی جمعه هفته جاری بین پرسپولیس و استقلال تهران در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال برگزار می‌شود که دو تیم با شرایطی متفاوت به میدان می‌روند.

پرسپولیس در بازی جنجالی مقابل سپاهان اصفهان به تساوی یک - یک رسید تا با ۴۲ امتیاز و حضور در رتبه دوم برای دربی آماده شود. آبی‌پوشان پایتخت نیز در کمال ناباوری شکست دو بر صفر مقابل ذوب آهن اصفهان را در ورزشگاه آزادی متحمل شدند تا با ۳۴ امتیاز از ۲۰ بازی به فکر جبران در مقابل رقیب سنتی خود باشند.

پرسپولیس در حالی تن به تساوی مقابل سپاهان اصفهان داد که یک گل از حریف خود پیش افتاده بود اما تاکتیک این تیم پس از گلزنی تغییر کرد تا بالاخره شاگردان محرم نویدکیا بتوانند در دقیقه ۸۶ گلزنی کرده و بازی را مساوی کنند.

همین موضوع باعث انتقاد کارشناسان و پیشکسوتان پرسپولیس از تغییر تاکتیک این تیم شده است و سرخ‌ها را محکوم به ترسیدن برای زدن گل‌های بیشتر کردند.

از این رو یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس قصد دارد سیستم بازی تهاجمی تیمش را برای بازی با استقلال تهران دست‌خوش تغییر کند. تاکتیکی کاملا تهاجمی برای رویارویی با مدافعان استقلال که آنها هم مورد گزند انتقادات فنی به خاطر باخت مقابل ذوب آهن قرار گرفته‌اند.

یحیی و دستیارانش در حالی تاکتیک‌های پرسپولیس در دربی را طراحی کرده‌اند که این تیم مشکلی برای زدن گل‌های بیشتر مقابل استقلال نداشته باشد.

مصدومیت امید عالیشاه و احتمال نرسیدن او به بازی در دربی روز جمعه باعث شده تا کادر فنی این تیم به فکر استفاده همزمان از شهریار مغانلو و عیسی آل کثیر در این بازی باشد تا این تیم برای نخستین بار در لیگ برتر فصل جاری از دو مهاجم تخصصی در خط حمله خود بهره ببرد.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران ساعت ۲۰:۳۰ جمعه در حالی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود که رقابت‌های لیگ برتر به دلیل شیوع بیماری کرونا همچنان بدون حضور تماشاگر پیگیری می‌شود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )