مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید که تمام مربیان آسیا باید به احترام پرسپولیس بایستند و این تیم را تشویق کنند.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید که تمام مربیان آسیا باید به احترام پرسپولیس بایستند و این تیم را تشویق کنند. بهنام طاهرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره چهارمین پیروزی پیاپی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا مقابل گوای هند اظهار داشت: دیدار مقابل گوا برای پرسپولیس که در این سال‌ها در آسیا حرف اول را می‌زند و تیم‌های قدرتمندتری را شکست داده است، یک بازی تمرینی خوب بود‌. پرسپولیس زنگ خطر را هم برای رقبای آسیایی‌اش به صدا درآورد.

وی افزود: پیش از این گفته بودم تمام مربیان لیگ برتر ایران باید به احترام پرسپولیس بایستند و این تیم را تشویق کنند و حالا تمام مربیان آسیایی باید این کار را انجام دهند. چون یحیی گل‌محمدی تیمی یکدست ساخته که ۱۱ نفر داخل زمین با ۱۱ بازیکن روی نیمکت تفاوتی با هم ندارند و هر تیمی در زمین باشد در قالب کار تاکتیکی تیم، کارایی لازم را دارند.

بازیکن سابق پرسپولیس خاطرنشان کرد: بازیکنان گوا این آرزو را داشتند که مقابل تیم بزرگی چون پرسپولیس بازی کنند و این را می‌شد از چهره آنها متوجه شد. این بزرگترین بازی عمر بازیکنان هندی و حتی اسپانیایی گوا بود.

طاهرزاده درباره تغییرات گسترده در ترکیب پرسپولیس نسبت به سه بازی ابتدایی این تیم گفت: گل‌محمدی بهترین کار ممکن را کرد؛ هم تمام بازیکنان را در شرایط بازی قرار داد و هم بازیکنانی که فشار زیادی را در سه بازی اول تحمل کرده بودند، استراحت کردند تا برای بازی‌های سخت‌تر که فیزیکی‌تر است، آماده شوند. پرسپولیس الان تیم کامل و یکدستی دارد که فرقی ندارد چه نفراتی بازی کنند و به نظرم یحیی سیاست درستی را در پیش گرفت.

وی با بیان اینکه پرسپولیس تیمی پر ستاره دارد که خوب مدیریت می‌شود، افزود: گل‌محمدی چون در تیم پرستاره پرسپولیس با حضور بازیکنانی چون احمدرضا عابدزاده، مهدی مهدوی‌کیا، کریم باقری، علی دایی و خیلی ستاره‌های دیگر بازی کرده، خوب می‌داند چگونه تیمی پر ستاره را مدیریت کند. او این مسئله را از مربیان بزرگی چون استانکو به خوبی آموخته و از هر مربی‌اش یک نکته هم آموخته باشد، اکنون به خوبی تیمش را مدیریت می‌کند. حتی دیدید که دو مدافع اصلی این تیم هم عوض شدند و کمال کامیابی‌نیا و محمد شریفی جای آنها بازی کردند.

بازیکن سابق پرسپولیس با تمجید از مهدی ترابی گفت: ترابی بازیکنی است که بالاتر از سطح فوتبال آسیا بازی می‌کند و مانند مهدی طارمی حقش حضور در تیم‌های بزرگ اروپایی است. یحیی گل‌محمدی قطعاً می‌تواند با این بازیکنان به قهرمانی آسیا برسد. برخلاف دو دوره پیش که پرسپولیس با برانکو و یحیی به فینال رسید و نیمکتش خالی بود، این دوره در صورت رسیدن به فینال می‌تواند با تیمی کامل و نیمکتی خوب، به قهرمانی برسد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۴ )