شیاطین سرخ در شرایطی که در آستانه پیروزی مهمی مقابل میلان بود، این برتری را در دقایق اضافه مسابقه از دست داد.

شیاطین سرخ در شرایطی که در آستانه پیروزی مهمی مقابل میلان بود، این برتری را در دقایق اضافه مسابقه از دست داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات فوتبال لیگ اروپا، از ساعت ۲۱:۲۵ امشب (پنجشنبه - به وقت ایران) برگزار شد که در مهم‌ترین بازی، منچستریونایتد با تساوی یک-یک مقابل میلان متوقف شد.

آماد دیالو در دقیقه ۵۰ دروازه روسونری را گشود و شیاطین سرخ تا ثانیه‌های پایانی از حریف خود پیش بود، اما سیمون کیائر در دقیقه ۲+۹۰ گل تساوی را برای میلان به ثمر رساند تا شاگردان استفانو پیولی، گام بلندی برای صعود به جمع هشت تیم پایانی مسابقات بردارند. فرانک کسیه در دقیقه ۱۲ برای میلان گلزنی کرد که داور مسابقه پس از بازبینی صحنه به کمک VAR، این گل را رد کرد.

در بازی‌های همزمان، آژاکس با نتیجه ۳ بر صفر بر یانگ بویز غلبه کرد. داوی کلاسن در دقیقه ۶۲، دوسان تادیچ در دقیقه ۸۲ و برایان برابی در دقیقه ۲+۹۰، گل‌های این مسابقه را به ثمر رساندند.

ویارئال در خانه دیناموکیف با نتیجه ۲ بر صفر پیروز شد. پائو تورس در دقیقه ۳۰ و رائول آلبیول در دقیقه ۵۲ برای شاگردان اونای امری گلزنی کردند.

دیدار تیم‌های اسلاویا پراگ و گلاسکو رنجرز هم به تساوی یک-یک انجامید. نیکولاس استانچیو در دقیقه ۷ دروازه رنجرز را باز کرد و فیلیپ هلاندر در دقیقه ۳۶، تنها گل شاگردان استیون جرارد را به ثمر رساند.

سایر دیدارهای مرحله رفت یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا از ساعت ۲۳:۳۰ آغاز شده‌اند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.