تیم فوتبال پورتو در شبی که مهاجم ایرانی‌اش را به‌عنوان بازیکن تعویضی به میدان فرستاد، متحمل شکستی خانگی و از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

تیم فوتبال پورتو در شبی که مهاجم ایرانی‌اش را به‌عنوان بازیکن تعویضی به میدان فرستاد، متحمل شکستی خانگی و از گردونه رقابت‌ها حذف شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در نخستین بازی از دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی پرتغال، شب گذشته (چهارشنبه) تیم فوتبال پورتو مقابل میهمان خود تیم براگا به میدان رفت و این بازی را با نتیجه ۳ بر ۲ واگذار گرد.

در این بازی که مهدی طارمی از دقیقه ۲۳ آن به جای شانسل امبمبا به میدان رفت، آبل رویز دو بار در دقایق ۹ و ۱۴ و لوکاس پیازون در دقیقه ۲۸ برای براگا گلزنی کردند. اوتاویو در دقیقه ۳۰ یکی از گل‌های خورده را برای پورتو جبران کرد و بعد از او هم موسی مارگا در دقیقه ۷۵ دومین گل را برای تیم مهدی طارمی به ثمر رساند. پورتو در حالی این بازی را باخت که براگا از دقیقه ۳۴ با اخراج یکی از بازیکنانش ۱۰ نفره به کار خود ادامه داد.

با این نتیجه و با توجه به تساوی یک - یک دو تیم در بازی رفت، پورتو در مجموع با نتیجه ۴ بر ۳ به براگا باخت و از رسیدن به فینال جام حذفی پرتغال باز ماند.

دیگر فینالیست جام حذفی پرتغال امشب با مصاف تیم‌های بنفیکا و اشتوریل مشخص می‌شود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )