نشریه کاتالان موندو دپورتیوو مدعی شده که به جزئیات قرارداد باشگاه بارسلونا با لیونل مسی دست پیدا کرده است.

نشریه کاتالان موندو دپورتیوو مدعی شده که به جزئیات قرارداد باشگاه بارسلونا با لیونل مسی دست پیدا کرده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه موندودپورتیووی کاتالونیا، در گزارشی اختصاصی که تیتر و عکس اصلی روی جلدش هم به آن اختصاص پیدا کرده است، به جزئیات مالی آخرین قرارداد لیونل مسی با باشگاه بارسلونا اشاره کرده و مدعی شده که ستاره آرژانتینی از زمان عقد آخرین قراردادش با آبی‌و‌اناری‌ها تا پایان آن که انتهای ماه ژوئن سال جاری است، مجموعاً ۵۵۵ میلیون و ۲۳۷ هزار و ۶۱۹ یورو از بارسلونا حقوق می‌گیرد.

طبق گزارش موندو، مسی از زمان عقد آخرین قراردادش با بارسلونا که سال ۲۰۱۷ بود تا اکنون به ازای هر فصل، ۱۳۷ میلیون یورو درآمد داشته است.

از درآمد سالانه مسی رقمی نزدیک به ۱۱۵ میلیون یورو حقوق ثابت اوست و ۷۸ میلیون یوروی دیگر تحت عنوان پاداش و امتیازات دیگر به این رقم افزوده می‌شود. یکی از این پاداش‌ها ۱۱۵ میلیون و ۲۲۵ هزار یورویی است که تنها به عنوان پاداش تمدید قرارداد به او داده شده، ضمن اینکه ۷۷ میلیون و ۹۲۹ هزار و ۹۵۵ هزار یوروی دیگر هم به عنوان پاداش وفاداری به حساب مسی واریز شده است.

این قرارداد نجومی که باشگاه بارسلونا در بحران مالی فعلی‌اش به شدت به دردسر انداخته، در زمان رئیس قبلی کاتالان‌ها، خوسپ ماریا بارتومئو منعقد شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.