مربی پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: با این که پای شیخ دیاباته دیر به گل باز شد، اما این مهاجم آنقدر توانمند هست که باز هم آقای گل شود.

علی چینی پیشکسوت و مربی سابق آبی پوشان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: خوشبختانه استقلال به روند رو به رشد خود بازگشته و هفته به هفته شرایط آن بهتر می‌شود. اگر امروز تیم محمود فکری در صدر جدول قرار دارد، واقعاً حقش است و در این شرایط هیچ تیمی شایسته‌تر از آبی پوشان برای قرار گرفتن در صدر جدول نیست.

مربی پیشین استقلال بیان داشت: استقلال برابر تراکتور با برنامه‌ریزی بازی کرد و پیروز شد. آمادگی وافر مهاجمان این تیم اتفاق خوبی است. آنها با تاکتیکی که داشتند بر مدافعان تراکتور فشار وارد کردند و این پرس سنگین کاملاً جواب داد. آنها به قدری خوب پرس کردند که یک بازیکن باتجربه و باهوش مثل مسعود شجاعی مقابل دیاباته مرتکب اشتباه شد و طبیعی است که اشتباه کردن مقابل دیاباته تاوان سنگینی دارد.

پیشکسوت استقلال گفت: اینکه مهاجمان این تیم به اوج بازگشته‌اند اتفاق خوبی است. پای دیاباته دیر به گل باز شد اما او آنقدر خوب است که همین فصل هم می‌تواند آقای گل شود. با اینکه شیخ بازیکنی حرفه‌ای است و قطعاً موفقیت تیمی برای او مهم‌تر از گل زدن خودش است، اما او می‌تواند برای دومین فصل پیاپی آقای گل شود.

چینی در خصوص دیدار پیش روی آبی پوشان مقابل سایپا بیان داشت: بازی‌های سایپا را دیدم و آن را تیم خوبی می‌بینیم. با اینکه آنها در بازی‌های این فصل خیلی خوب نتیجه نگرفته‌اند، اما تیم خوبی هستند که اگر دست کم گرفته شوند می‌توانند برای استقلال دردسر ایجاد کنند. لذا به فکری و شاگردانش توصیه می‌کنم با همه توان برابر این تیم حاضر شوند.

وی افزود: حالا که آبی پوشان به صدر جدول رسیده‌اند کار دشوارتری دارند. حفظ صدر جدول به مراتب دشوارتر از به دست آوردن آن است. حالا رقبا با قوای بیشتری مقابل استقلال حاضر می‌شوند و این می‌تواند کار را برای آبی پوشان سخت کند..

مدافع چپ پیشین آبی پوشان خاطرنشان ساخت: به عقیده من «میلیچ» یکی از بهترین مدافعان چپ ایران است و باید تمهیداتی اندیشیده شود که او به زودی به تیمش بازگردد. اما به جز میلیچ، این تیم یک دفاع چپ خیلی خوب دیگر به اسم محمد نادری دارد. نادری هنوز نتوانسته توانایی‌هایش را در استقلال نشان دهد. اما او نیز یکی از بهترین مدافعان چپ است که همه ویژگی‌های بازی کردن در این پست را دارد و در صورتی که به هماهنگی لازم با دیگر بازیکنان برسد، قطعاً روزهای خوبی را در استقلال رقم می‌زند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.