مدیر ورزشی تیم فوتبال اینتر احتمال جدایی هافبک بلژیکی‌ این تیم از جمع شاگردان آنتونیو کونته را رد نکرد.

مدیر ورزشی تیم فوتبال اینتر احتمال جدایی هافبک بلژیکی‌ این تیم از جمع شاگردان آنتونیو کونته را رد نکرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، راجا ناینگولان که پس از یک فصل حضور قرضی در کالیاری در تابستان اخیر به اینتر بازگشت، دوباره ممکن است به کالیاری بازگردد، این در حالی است که چند باشگاه دیگر از جمله تورینو هم وضعیت او را زیرنظر دارند.

پی‌یرو اوسیلیو، مدیر ورزشی تیم فوتبال اینتر در گفت‌وگو با روزنامه ایتالیایی «کوریره دلو اسپورت»، درباره آینده حرفه‌ای هافبک بلژیکی این تیم گفت: با ناینگولان در این باره صحبت کرده‌ایم و حتی اخیراً سعی کردیم که درک کنیم او چه چیزی نیاز دارد. پس از بازی با هلاس ورونا (آخرین بازی اینتر در سال جاری میلادی) شرایط را ارزیابی خواهیم کرد اما درباره احتمال انتقال راجا به تیمی دیگر در پایان سال ۲۰۲۰ گفت‌وگو خواهیم کرد.

وی افزود: به غیر از چند مصدومیتی که ناینگولان به آن دچار شده، او همیشه سخت تلاش کرده و حرفه‌ای بوده است. راجا می‌خواهد بازی کند و ما هفته آینده با او صحبت خواهیم کرد اما ما در اینتر چیزی را به کسی هدیه نمی‌دهیم. اگر بتوانیم کسی را خوشحال کنیم، این کار را خواهیم کرد.

این هافبک بلژیکی که تا سال ۲۰۲۲ تحت‌قرارداد باشگاه اینتر است، این فصل هم در پازل تاکتیکی آنتونیو کونته جایی نداشته و تنها در ۵ بازی (۴۵ دقیقه از ۴۵۰ دقیقه ممکن) از رقابت‌های مختلف برای نراتزوری به میدان رفته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.