سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد اعتراف کرد که درباره رویکرد بازیکن فرانسوی تیمش به او هشدار داده است.

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد اعتراف کرد که درباره رویکرد بازیکن فرانسوی تیمش به او هشدار داده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، اولگنار سولسشایر سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد می‌گوید به هیچ عنوان نمی‌تواند تحمل کند که یکی از بازیکنان تیمش با این تصور که ارزش و جایگاه او بالاتر از تیم است، فکر کم‌کاری به ذهنش خطور کند.

یکی از بازیکنانی که در این یکی دو فصل اخیر عملکردش بارها مورد انتقاد واقع شده است، پل پوگبا بوده که ظاهراً کاسه صبر سولسشایر را هم لبریز کرده است به خصوص به خاطر جنجالی که اخیراً توسط مدیربرنامه‌های این بازیکن مینو رایولا شکل گرفت و او گفت که دوران حضور پوگبا در اولدترافورد به سر رسیده است.

سولسشایر درباره پوگبا گفت: من به هیچ عنوان تحمل نمی‌کنم که کسی بخواهد فکر کند که از منچستریونایتد بزرگتر است، چون هیچکس از این باشگاه بزرگتر نیست، مطلقاً و پُل هم این را می‌داند. البته این را فقط به پل نمی‌گویم بلکه به همه اعضای تیم‌مان می‌گویم.

سرمربی نروژی شیاطین سرخ افزود: پل از زمانی که یک پسربچه در تیم زیر ۱۸ ساله‌ها بود اینجا حضور داشته است. ما او را زمانی که خیلی جوان بود جذب کردیم و به همین دلیل الان DNA منچستریونایتدی در او شکل گرفته است. او می‌داند که حضور در منچستریونایتد یعنی چه. یونایتد یعنی کار تیمی و پل همیشه پسر جاه‌طلبی بوده که عاشق فوتبال بازی کردن بوده است.

سولسشایر در پایان تأکید کرد: او خوب تمرین می‌کند و هرگز از تمرین کردن خودداری نمی‌کند. البته او هم هر وقت که در ترکیب باشد می‌خواهد خوب بازی کند و دارد فرصت زیادی را هم برای بازی به دست می‌آورد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.