سرمربی تیم فوتبال آرسنال پس از شکست شاگردانش مقابل اورتون تأکید کرد تمام انرژی و تمرکزش را روی این موضوع گذاشته‌ است تا توپچی‌ها را از بحران خارج کند.

سرمربی تیم فوتبال آرسنال پس از شکست شاگردانش مقابل اورتون تأکید کرد تمام انرژی و تمرکزش را روی این موضوع گذاشته‌ است تا توپچی‌ها را از بحران خارج کند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، میکل آرتتا که شاگردانش شب گذشته (شنبه) در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس با نتیجه ۲ بر یک مغلوب میزبان خود اورتون شدند تا از کسب پیروزی در هفت بازی اخیر لیگ برتری ناکام بمانند، پس از این بازی گفت: در دو لحظه کلیدی بازی، دروازه‌مان باز شد و تن به شکست مقابل اورتون دادیم. به گل اول اورتون خیلی خوب واکنش نشان دادیم و بر بازی تسلط داشتیم. موقعیت‌های کافی هم روی دروازه حریف خلق کردیم و حداقل می‌توانستیم بازنده نباشیم، اما خوش‌شانس نبودیم.

وی افزود: ما در جنگی بزرگ هستیم. در حالی مقابل برنلی تن به شکست دادیم که آنها حتی یک شوت در چهارچوب دروازه ما نزدند و در این دیدار هم به خاطر چند موقعیتی که اورتون داشت، شکست خوردیم. بازی مقابل تیمی که دفاعی بازی می‌کند و در فکر وقت تلف کردن است، واقعاً دشوار است. ما با دریافت گل اول، کار را برای خودمان سخت کردیم. فکر می‌کنم در حدود ۱۵ شوت به سمت دروازه اورتون زدیم که تنها دو شوت در چهارچوب بود. باید دقت‌مان در زدن ضربات آخر را افزایش دهیم و این واقعیت ماجراست.

وی همچنین راجع به جایگاه متزلزلش در آرسنال نیز اظهار داشت: این موضوع را درک می‌کنم، اما تمام انرژی و تمرکزم را گذاشته‌ام تا تیم از این وضعیت خارج شود و روحیه تیم را بالا ببرم. شما هم می‌بینید که بازیکنان در هر بازی چطور می‌جنگند. متأسفانه نتایج اخیرمان در شأن باشگاه آرسنال نیست و این چالشی است که ما در حال حاضر با آن روبه‌رو هستیم.

آرسنال در حال حاضر با ۱۴ امتیاز در رده پانزدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس است و با منطقه سقوط به دسته پایین‌تر تنها چهار امتیاز فاصله دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.