عضو هیات مدیره باشگاه ذوب آهن گفت: بازی پرسپولیس با ذوب آهن در هفته ششم لیگ برتر هم باید به تعویق بیافتد.

به گزارش خبرنگار مهر، سازمان لیگ فوتبال ایران امروز جمعه اعلام کرد دیدار تیم‌های پرسپولیس و نساجی مازندران که قرار بود روز یکشنبه برگزار شود، به تعویق افتاد. این تصمیم به دلیل کم کردن ریسک ابتلای بازیکنان و اعضای تیم پرسپولیس به ویروس کرونا به خاطر سفر به مازندران گرفته شد.

این در حالی است که پرسپولیس در هفته ششم میزبان تیم ذوب آهن اصفهان است. از یک سو تعدادی از اعضای تیم ذوب آهن به کرونا مبتلا شده‌اند و بازی پرسپولیس با این تیم ممکن است خطر ابتلای آنها به کرونا را قبل از سفر به قطر و فینال لیگ قهرمانان آسیا افزایش بدهد.

از سوی دیگر یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در نشست خبری هفته گذشته خود تاکید کرده بود که برگزاری بازی در لیگ برتر تا پیش از فینال آسیا به آماده سازی تیمش کمک می‌کند و قصد ندارد درخواست تعویق دیدارهای لیگ را داشته باشد.

باوجود این، رسول کربکندی عضو هیات مدیره و سخنگوی باشگاه ذوب آهن در گفتگو با خبرنگار مهر تاکید کرد که بازی این تیم با پرسپولیس هم باید به تعویق بیافتد.

کربکندی گفت: اگر لغو بازی پرسپولیس با نساجی به خاطر سفر به مازندران و جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا بوده است سئوالم این است که مگر تهران کرونا ندارد؟ چطور پرسپولیس می‌تواند به مازندران نرود ولی ما می‌توانیم به تهران بیاییم؟ اگر دیدار پرسپولیس با نساجی به تعویق افتاده، بازی ما با پرسپولیس هم باید به تعویق بیافتد.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن ادامه داد: ضمن اینکه شش، هفت بازیکن ذوب آهن هم کرونا دارند و وضعیت بازیکنانمان مشخص نیست. چند نفری هم مشکوک به کرونا هستند. باید ببینیم چه می‌شود ولی اگر بازی ذوب آهن و پرسپولیس به تعویق نیافتد نشان می‌دهد تبعیض‌ها در فوتبال زیاد است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۵ )