سرپرست تیم فوتسال فردوس قم گفت: با ورود مجموعه فردوس به عرصه فوتسال و حمایت از نماینده استان قم در لیگ برتر تیم جوانی را با تمرینات مناسب آماده بازی‌های لیگ برتر کرده ایم.

علی مسعودی در گفت‌وگو با ایسنا عنوان کرد: بالاخره بعد از چند ماه بلاتکلیفی تکلیف فصل جدید لیگ برتر فوتسال مشخص شد و از ۲۶ آذرماه بازی‌ها به صورت رفت‌وبرگشت برگزار خواهند شد؛ به همین دلیل بسیار خوشحال هستیم و بالاخره بعد از تمرینات زیاد مسابقات رسمی نزدیک هستند.

وی افزود: از مسئولین سازمان لیگ فوتسال به ویژه دکتر آرش جابری و همکارانشان تشکر ویژه ای دارم که با تلاش های زیاد موفق شدند مجوز برگزاری لیگ برتر را از ستاد ملی مبارزه با کرونا دریافت کنند؛ همچنین از مسئولین ستاد ملی مبارزه با کرونا تشکر می‌کنم که این مجوز را صادر کردند.

سرپرست فردوس قم ادامه داد: با ورود مجموعه فردوس به عرصه فوتسال و حمایت از نماینده استان قم در لیگ برتر تیم جوانی را با تمرینات مناسب آماده بازی‌های لیگ برتر کرده ایم.

وی افزود: ۱۰ بازیکن از بازیکنان سال گذشته را از دست داده‌ایم و شاکله تیم کاملا تغییر کرده است اما جوانان خوبی را جذب تیم کرده ایم و امیدواریم با حضور این جوانان و چند بازیکن با تجربه ای که در اختیار داریم بتوانیم تیم منسجمی داشته باشیم و از اعتبار فوتسال استان قم دفاع کنیم.

مسعودی اظهار کرد: حضور این جوانان در لیگ برتر می‌تواند سالیان آینده نماینده فوتسال استان قم را از لحاظ بازیکنی بیمه کند و در سال های آینده استان قم حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

وی افزود: در دو هفته اول شرایط سختی داریم چرا که با دو تیم مدعی کراپ الوند قزوین و گیتی پسند اصفهان بازی خواهیم کرد اما به این بازی ها هم امیدواریم چراکه بازی کردن در شهر قم و سالن شهید حیدریان برای هر تیمی سخت خواهد بود.

سرپرست تیم فوتسال فردوس قم ادامه داد: عدم حضور تماشاگران در سالن به دلیل وجود ویروس کرونا بسیار ناراحت کننده است ولی مطمئنا دعای خیر فوتسال دوستان قمی پشت تیم ماست و من از تماشاگران قمی می‌خواهم مثل همیشه از تیم قم حمایت کنند و جوانان را تنها نگذارند.

وی افزود: دلگرمی جوانان تیم ما تماشاگران استان قم هستند و امیدواریم با ارائه بازی‌های خوب، نتایج قابل قبولی کسب کنیم چرا که استان قم یکی از مهدهای فوتسال کشور است و همه از نماینده های فوتسال این استان توقع دارند که نتایج خوبی بگیرد و ما نیز امسال از این قاعده مستثنا نیستیم؛ هرچند که کار بسیار سختی پیش رو داریم.

مسعودی تصریح کرد: تغییر نسل در یک تیم کاری بسیار سخت و زمان بر است و به همین دلیل از هم استانی های عزیز خواهشمندم به ما فرصت بدهند و مطمئن باشند که با گذر زمان این تیم بهتر و بهتر خواهد شد.

وی افزود: از بازیکنانی که سال های پیش نماینده استان قم را برای کسب نتایج خوب یاری کردند و متاسفانه در این سال ها از حضورشان بهره مند نبودیم تشکر میکنم چرا که اگر تلاش های آن ها نبود شاید نامی از فوتسال قم در کشور باقی نمی‌ماند.

سرپرست نماینده استان قم در لیگ برتر فوتسال ادامه داد: برای جذب بازیکن جدید در لیست یک جای خالی وجود دارد و احتمال این هست که قبل از پایان فصل نقل انتقالات با نظر کادر فنی تیم در پستی که نیاز باشد بازیکن جدیدی جذب کنیم.

وی در پایان افزود: از ورود مجموعه فردوس به ورزش فوتسال و حمایت از نماینده استان قم در لیگ برتر فوتسال تشکر می‌کنم به ویژه آقای ویسمه که همکاری زیادی در شکل گیری این مجموعه با تیم ما انجام دادند؛ همچنین تشکر می کنم از هیئت مدیره و مالک باشگاه به خصوص آقایان قلی زاده و مهدی غیاثی و تا به اینجا زحمات زیادی برای تیم کشیده اند و امیدواریم با تلاش بازیکنان و کادر فنی تیم پاسخ خوبی به تلاش های بی دریغشان بدهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.