در شب حذف زوریای کرواسی، اللهیار صیادمنش مقابل لسترسیتی گلی سه امتیازی به ثمر رساند.

در شب حذف زوریای کرواسی، اللهیار صیادمنش مقابل لسترسیتی گلی سه امتیازی به ثمر رساند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته پنجم مسابقات فوتبال لیگ اروپا از ساعت ۲۱:۲۵ امشب (پنجشنبه - به وقت ایران) آغاز شد.

در گروه G و در دیداری که کریم انصاری‌فرد از دقیقه ۶۰ برای تیم یونانی به زمین آمد، آاِک آتن با نتیجه ۴ بر ۲ مقابل براگای پرتغال شکست خورد. این نتیجه باعث شد آاِک با ۳ امتیاز در قعر جدول باقی بماند و از دور رقابت‌ها کنار برود. براگا اما با ۱۰ امتیاز در رتبه دوم جدول ایستاد و صعود خود را به مرحله بعدی قطعی کرد.

در دیگر مسابقه این گروه، زوریای کرواسی مقابل لسترسیتی با نتیجه یک بر صفر پیروز شد. اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی زوریا در دقیقه ۸۱ مسابقه وارد زمین شد و در دقیقه ۸۴، تنها گل تیمش را در این مسابقه به ثمر رساند. لسترسیتی که صعود خود را به مرحله حذفی قطعی کرده بود، با ۱۰ امتیاز در صدر جدول گروه G باقی ماند و زوریا هم با وجود این پیروزی، با ۶ امتیاز و قرار گرفتن در جایگاه سوم جدول، از دور مسابقات حذف شد.

در گروه H میلان در شرایطی که ۲ گل از سلتیک عقب افتاده بود، به برتری ۴ بر ۲ دست یافت. هاکان چالهان‌اوغلو در دقیقه ۲۴، ساموئل کاستیخو در دقیقه ۲۶، ینس پیتر هوگه در دقیقه ۵۰ و براهیم دیاز در دقیقه ۸۲ برای میلان و تام روجیک در دقیقه ۷ و اودسون ادوارد در دقیقه ۱۴ برای سلتیک گلزنی کردند. شاگردان استفانو پیولی با ۱۱ امتیاز در جایگاه دوم جدول باقی ماندند و به همراه لیل، صعود خود را به مرحله حذفی قطعی کردند.

در گروه J تاتنهام برابر لاسک با تساوی ۳ - ۳ متوقف شد. پیتر میچوری در دقیقه ۴۲، یوهانس اگشتاین در دقیقه ۸۴ و ممدو کاراموکو در دقیقه ۹۰، گل‌های لاسک را به ثمر رساندند و گرت بیل در دقیقه ۴۵، سون هیونگ‌مین در دقیقه ۵۶ و دله آلی در دقیقه ۸۷ برای تاتنهام گلزنی کردند.

رویال آنتورپ هم در غیاب علیرضا بیرانوند، با نتیجه ۳ بر یک از سد لودوگورتس گذشت و با ۱۲ امتیاز و جای گرفتن در صدر جدول گروه، به مرحله حذفی رسید. شاگردان مورینیو هم با همین تعداد امتیاز در رده دوم ایستادند و صعود خود را قطعی کردند.

در گروه K یاران صادق محرمی در تیم دیناموزاگرب در هلند با نتیجه ۲ بر صفر فاینورد را شکست دادند. محرمی در این مسابقه ۹۰ دقیقه در زمین حضور داشت. دیناموزاگرب با این پیروزی ۱۱ امتیازی شد و با قطعی کردن صدرنشینی خود، به مرحله حذفی لیگ اروپا صعود کرد.

در گروه L هم تیم خنت با نتیجه ۲ بر یک مقابل اسلوان لیبرس شکست خورد و بدون کسب امتیاز، در قعر جدول باقی ماند. میلاد محمدی از ابتدا در ترکیب خنت به میدان رفت و در دقیقه ۵۲ مسابقه کارت زرد دریافت کرد. هوفنهایم و ستاره سرخ بلگراد با ۱۳ و ۱۰ امتیاز، به ترتیب در رده‌های اول و دوم گروه قرار گرفتند و به مرحله بعدی مسابقات رسیدند.

سایر دیدارهای این مسابقات از ساعت ۲۳:۳۰ آغاز شده‌اند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )