سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: تیم گل‌گهر سیرجان تیمی متمول با بازیکنان خوب و پرافتخارترین مربی لیگ برتر را در اختیار دارد.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: تیم گل‌گهر سیرجان تیمی متمول با بازیکنان خوب و پرافتخارترین مربی لیگ برتر را در اختیار دارد. به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز ، وحید بیاتلو، سرمربی تیم ماشین‌سازی تبریز در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل گل گهر سیرجان اظهار داشت: گل‌گهر سیرجان تیمی متمول با بازیکنان خوب و پرافتخارترین مربی لیگ برتر را در اختیار دارد. در این ۳-۴ روز شناخت کاملی از این تیم پیدا کرده و روی نقاط ضعف و قوتشان کار کرده‌ایم.

وی در مورد عملکرد تیمش در ۳ هفته نخست لیگ بیستم گفت: ما بازی به بازی بهتر می‌شویم. فکر می‌کنم همه هم دیدند که در بازی قبلی حقمان باخت نبود و بچه‌ها خیلی خوب بازی کردند. در دیدار مقابل ذوب‌آهن هم در دقیقه ۹۰ گل خوردیم. در مورد بازی اول هم با توجه به شرایطی که تیم‌مان داشت نمی‌شود صحبت کرد.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی با اشاره به آمادگی بازیکنانش برای دیدار مقابل گل گهر سیرجان خاطرنشان کرد: یقین دارم که بچه‌ها فردا یک بازی خیلی خوب را انجام می‌دهند و امیدوارم که با تلاش بچه‌ها و کمک خدا بتوانیم ۳ امتیاز را بگیریم و به هوادارانمان تقدیم کنیم چرا که دغدغه من و بچه‌ها این تیم مردمی و ریشه‌دار است. هفته گذشته هم گفتم که واقعاً فکری غیر از خوشحال کردن هواداران نداریم.

بیاتلو افزود: می‌دانیم که ماشین‌سازی چه تیم بزرگی است و برای آن‌هم هر چه در توان داریم در زمین به کار می‌گیریم، ان‌شاءالله خدا هم کمک کند و ۳ امتیاز را بگیریم.

وی در مورد دریافت ۵ گل و ثبت تنها یک گل زده در ۳ بازی توسط این تیم خاطرنشان کرد: در مورد گل‌های خورده باید بگوییم که ۳ گل خورده در بازی اول در مشهد را در نظر نمی‌گیرم. در این بازی نتوانستیم از ۶ بازیکن‌مان استفاده کنیم. به همین دلیل از چند بازیکن امید استفاده کردیم و تمرکز لازم را نداشتیم. در بازی ذوب‌آهن هم این تیم ۱۰ نفره بوده و یک موقعیت هم نداشت. در بازی استقلال هم به این صورت بود.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی ادامه داد: به نوعی در ۲ بازی یک گل به ثمر رسانده‌ایم. تیم ما جوان است و کار دارد. ۲۰ بازیکن ما تغییر کرده و خلق موقعیت و گلزنی نیاز به هماهنگی خیلی زیادی دارد. این مسئله زمان زیادی می‌خواهد و ان‌شاءالله بتوانیم این مشکل را هم برطرف کنیم.

بیاتلو در مورد وضعیت پیمان بابایی گفت: این بازیکن در حال و هوای جدا شدن از ما و حضور در تراکتور یا تیم دیگری بود. به همین دلیل دیر به ما اضافه شد و در تمرینات حضور نداشت. او بازیکن باکیفیتی است و فکر می‌کنم ما هم به شکل درستی از این بازیکن استفاده کردیم که هم گل زد و هم در بازی با استقلال به ما کمک کرد.

وی ادامه داد: عقیده دارم بازیکن باید سر تمرین حضور داشته باشد. پیمان بابایی حدود ۲۰ روز است که به صورت کامل در اختیار ما بوده و ما هم به بهترین شکل از او استفاده خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی در مورد آینده تیمش اظهار داشت: امیدوارم این تیم جوانی که درست کرده‌ایم و مطمئن هستم آینده خوبی دارد، از طرف هواداران و اهالی فوتبال حمایت شود. ۱۶ بازیکن بومی منطقه و آذربایجان را طبق قولی که داده بودم از شهرهای زنجان، قزوین، اردبیل، ارومیه و خود تبریز جمع کرده‌ایم. امیدوارم این زمان را داشته باشیم که هم این تیم را رشد و پرورش بدهیم و هم نتایج خوبی در لیگ بگیریم.

بیاتلو افزود: کاملاً می‌دانم که ماشین‌سازی تیم ریشه‌داری است و باید نتیجه بگیریم. امیدوارم دو بحث نتیجه‌گیری و جوان‌گرایی را در کنار همدیگر انجام داده و برای سال آتی یک تیم خیلی خوب در اختیار ماشین‌سازی قرار دهیم تا برای آینده فوتبال آذربایجان هم کاری کرده باشیم.

وی در مورد محروم و مصدومان تیمش برای بازی با گل گهر گفت: برای این بازی محروم و مصدوم نداریم.

به گزارش تسنیم، دیدار تیم‌های ماشین‌سازی و گل گهر سیرجان از ساعت ۱۶:۳۰ فردا (دوشنبه) در ورزشگاه سردار شهید قاسم سلیمانی تبریز آغاز می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.