ستاره برزیلی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن می‌گوید که اُفت عملکرد قهرمان فصل گذشته فرانسه، کار این تیم را برای پیشروی به مراحل پایانی لیگ قهرمانان اروپا سخت‌تر خواهد کرد.

ستاره برزیلی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن می‌گوید که اُفت عملکرد قهرمان فصل گذشته فرانسه، کار این تیم را برای پیشروی به مراحل پایانی لیگ قهرمانان اروپا سخت‌تر خواهد کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، نیمار ستاره برزیلی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن می‌گوید که عملکرد تیمش در بازی شب گذشته (شنبه) مقابل بوردو در هفته دوازدهم لوشامپیونه که با تساوی ۲-۲ در ورزشگاه پارک‌دو‌پرنس خاتمه یافت، نشان داد که این تیم کار سختی برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا خواهد داشت.

پاریسی‌ها در مصاف با بوردو در حالی که تا دقیقه ۶۰ از میهمان خود پیش بودند در نهایت به تقسیم امتیازات رضایت دادند و برای اولین بار در این فصل مساوی کردند و برای سومین بار امتیاز از دست دادند. وضعیت این تیم در لیگ قهرمانان حتی حساس‌تر است و نایب قهرمان فصل گذشته این رقابت‌ها برای صعود به مرحله بعدی باید منچستریونایتد را در اولدترافورد شکست دهد.

نیمار به شبکه کانال پلاس فرانسه گفت: اهمیت بازی چهارشنبه شب در لیگ قهرمانان اروپا برای همه ما محرز است. بازی‌مان مقابل منچستریونایتد سرنوشت‌ساز است. در بازی قبلی‌مان در لیگ قهرمانان (پیروزی یک بر صفر سه‌شنبه هفته گذشته مقابل لایپزیگ) عملکردمان خوب نبود، اما در نهایت توانستیم پیروز شویم.

نیمار افزود: روز چهارشنبه باید بهترین بازی‌مان را ارائه کنیم. در آن بازی باید به یکسری جزئیات توجه خاصی داشته باشیم، کار تیمی‌مان بهتر باشد، سازمان‌ یافته‌تر کار کنیم، وگرنه وضع‌مان از چیزی که الان هست هم سخت‌تر خواهد شد. مقابل بوردو ما ترسو بودیم. ما توانستیم گل بزنیم، اما بعضی از بخش‌های کارمان ضعف داشت. باید روی آن بخش‌ها کار کنیم، چون در غیر اینصورت نه تنها در لیگ قهرمانان بلکه در لیگ (لوشامپیونه) که معمولاً کلی از بازی‌ها را می‌بریم هم به دردسر خواهیم افتاد.

نیمار در پایان به تجلیل از دیه‌گو مارادونای فقید پرداخت که روز چهارشنبه درگذشت. او گفت: مارادونا هنرمند دنیای فوتبال بود. او برای فوتبال شخصیتی بسیار مهم بود. مارادونا به گردن فوتبال حق زیادی داشت و به خاطر همین الان دنیا به خاطر مرگ او می‌گرید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.