سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان، گفت: باید بجز آرزوی موفقیت برای تیم ملی، در عمل هم ثابت کنیم که دنبال موفقیت فوتبال ملی کشورمان هستیم.

فرهاد کاظمی در گفتگو با خبرنگار مهر، با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در چهار هفته اول لیگ شانزدهم، گفت: ما توانستیم در چهار هفته ابتدایی لیگ که هنوز تیم ها در شرایط خوبی به سر نمی برند و مشکل بدنی و کارهای تاکتیکی دارند، به یک برد و دو تساوی دست پیدا کرده و یک بازی را با بدشانسی واگذار کنیم.

وی تاکید کرد: بازیکنانم بازی های قابل قبولی از خود ارائه دادند و می توانستیم به امتیاز بیشتری نیز دست پیدا کنیم که باز هم بدشانسی باعث شد تا دو بازی را با تساوی به پایان برسانیم.

سرمربی سیاه جامگان در ادامه خاطرنشان کرد: لیگ شانزدهم شروع خوبی داشته و همه تیم ها از هفته اول به دنبال جمع آوری کامل امتیازات هستند تا بتوانند رتبه خوبی در جدول برای خود دست و پا کنند.

کاظمی تاکید کرد: بازیکنان من هم مانند دیگر بازیکنان تیم ها تنها به دنبال پیروزی در هر بازی هستند و مطمئنم با تمرینات خوبی که در این تعطیلات انجام خواهیم داد، خود را به بالای جدول خواهیم رساند زیرا پتانسیل موفقیت را در چهره تک تک بازیکنانم می بینم و می دانم که آنها تشنه پیروزی در بازی های پیش رو هستند و تنها به برد مقابل حریفانشان فکر می کنند.

سرمربی سیاه جامگان در خصوص تعطیلی لیگ گفت: برای هر ایرانی موفقیت تیم ملی اولویت اول است و ما فوتبالی ها هم مثل مردم کشور عزیزمان آرزو می کنیم که تیم ملی در مسابقات پیش رو موفق بوده و بتواند به جام جهانی راه پیدا کند.

وی تاکید کرد: وظیفه ما فوتبالی ها به مراتب بیشتر از دیگران است چون باید بجز آرزوی موفقیت برای تیم ملی، در عمل هم ثابت کنیم که دنبال موفقیت فوتبال ملی کشورمان هستیم و با دادن بازیکنان آماده و سرحال به کی روش، سهم کوچکی در پیروزی های تیم ملی داشته باشیم.

کاظمی در ادامه افزود: این تعطیلی می تواند برای تیم هایی که دیرتر از سایرین تمرینات خود را شروع کرده و کارهای بدنسازی و تاکتیکیشان را دیرتر آغاز کرده اند، بسیار مفید باشد و این فرصت را به آنها می دهد تا به آمادگی کامل برسند.

وی در خصوص شرایط بازیکنان تیمش گفت: خدا را شکر، بازیکنانم در شرایط خوبی به سر می برند و با تمریناتی که در این تعطیلات ۲۱ روزه انجام خواهیم داد، خود را آماده شروع لیگ کنیم.

سرمربی سیاه جامگان در خصوص شرایط تیم ها در چهار هفته اول لیگ شانزدهم گفت: فکر می کنم امسال لیگ پویا و قدرتمندی را شاهد باشیم زیرا تمامی تیم ها با برنامه ریزی دقیق پای به لیگ گذاشته و تنها چشم قهرمانی در پایان فصل را دارند.

کاظمی در پایان خاطرنشان کرد: وقتی یک لیگ منظم، پویا و با قدرت را داشته باشیم، هم علاقه مندان به فوتبال از آن لذت می برند و هم می توانیم نقش بسزایی در موفقیت تیم ملی داشته باشیم.

قهوه‌خانه مش‌مراد
نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )