سرمربی تیم فوتبال ولفسبورگ نظم بازی شاگردانش را دلیل پیروزی آنها در جدال‌شان برابر بایرن‌مونیخ در سوپرجام فوتبال آلمان دانست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال ولفسبورگ اولین عنوان قهرمانی خود را در فصل جدید فوتبال آلمان با کسب عنوان قهرمانی سوپرجام آلمان کسب کرد، زمانی که قهرمان بوندس‌لیگای فصل گذشته را در پایان یک تساوی یک بر یک در ضربات پنالتی با نتیجه ۵ بر ۴ شکست داد.

دیتر هکینگ، سرمربی ولفسبورگ که تیمش در دقیقه ماقبل پایانی بازی از شکست گریختند و بازی را به وقت‌های تلف شده و سپس ضربات پنالتی کشاندند، در تمجید از عملکرد مردان خود اظهار داشت: برای این مقطع از فصل، ما بازی بسیار خوبی ارائه کردیم. بازی با سرعت بالایی انجام شد. من فکر می‌کنم که بایرن مونیخ بازی را بهتر شروع کرد و ما کمی متعجب شدیم.

هکینگ ۵۰ ساله ادامه داد: در تیم ما ویرینیا به کمی زمان نیاز داشت تا به بازی در کنار داگلاس کاستا عادت کند. ما می‌توانستیم در همان ابتدای بازی عقب بیفتیم. بعد از گذشت ۱۵ دقیقه، راه‌مان را در این بازی پیدا کردیم و اولین موقعیت خطرناک‌مان از راه رسید. بعد از حدود ۳۵ یا ۴۰ دقیقه بازی دوباره همان سرعت بازی‌های بوندس‌لیگا را داشت.

سرمربی قهرمان فصل گذشته جام حذفی آلمان تأکید کرد: در نیمه دوم بازی ما می‌دانستیم که اگر به بایرن مونیخ فرصت بدهیم، خطرناک ظاهر می‌شود و این تیم در سمت چپ بسیار خطرساز است. کاستا یک سانتر فوق‌العاده انجام داد و روبن هم یک گل زد. بعد از آن مهمترین کار برای ما این بود که نظم بازی‌مان را حفظ کنیم و فرمی را که در آن قرار داشتیم، از دست ندهیم. این کار را انجام دادیم و از فضاهای خالی استفاده کردیم. من فکر می‌کنم که اگر بایرن گل دوم را در آن مقطع از بازی می‌زد، الان این پپ گواردیولا بود که داشت درباره قهرمانی تیمش در سوپرجام حرف می‌زد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.