دروازه‌بان جدید تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد گفت: به موفقیت تیم خوشبین هستم و امیدوارم در پایان فصل صعود به لیگ برتر را جشن بگیریم.

دروازه‌بان جدید تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد گفت: به موفقیت تیم خوشبین هستم و امیدوارم در پایان فصل صعود به لیگ برتر را جشن بگیریم. حامد فلاح زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به حضورش در تیم دسته اولی خرم آباد، عنوان کرد: دوست داشتم یک چالش متفاوت را تجربه کنم و احساس می‌کنم که انتخاب خوبی انجام دادم. شرایط خیبر طوری است که می‌تواند در فصل آینده اتفاقات بزرگی را رقم بزند. بازیکنان خوبی به تیم اضافه شده‌اند و چند بازیکن دیگر هم به خیبر اضافه خواهند شد تا یک تیم قوی را تشکیل دهیم.

وی در ارتباط با جدایی از صنعت نفت، تصریح کرد: یک فصل خوب را در این تیم پشت سر گذاشتم و باید از محبت مردم آبادان و هواداران خونگرم صنعت نفت کمال تشکر را داشته باشم. برای صنعت نفت بهترین ها را آرزو می‌کنم و امیدوارم این تیم در فصل آینده بهترین نتایج را بگیرد و هوادارانش را خوشحال کند.

فلاح‌زاده در پاسخ به این پرسش که آیا خیبر می‌تواند به لیگ برتر صعود کند، اظهار داشت: هدف و برنامه باشگاه چیزی جز صعود به لیگ برتر نیست. یک مربی کاربلد مثل محسن عاشوری هدایت تیم را برعهده دارد و من به موفقیت تیم خوشبین هستم و می‌خواهیم صعود به لیگ برتر را جشن بگیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.