مهاجم جدید تیم فوتبال استقلال گفت: از صمیم قلب برای پیوستن به باشگاه پرافتخار استقلال خوشحال هستم.

مهاجم جدید تیم فوتبال استقلال گفت: از صمیم قلب برای پیوستن به باشگاه پرافتخار استقلال خوشحال هستم. به گزارش خبرگزاری تسنیم، امین قاسمی‌نژاد بعد از عقد قرارداد با باشگاه استقلال، در خصوص احساس خود اظهار داشت: واقعاً احساس خیلی خوب و مثبتی دارم، چرا که از همه احساس مثبتی دریافت کردم. جا دارد از فرهاد مجیدی و کادر محترم او به خاطر اعتماد دوباره تشکر کنم و همچنین از مددی، مدیرعامل محترم باشگاه استقلال تشکر می‌کنم. جلسه خیلی خوبی داشتیم و خدا را شکر همه چیز به خوبی و خوشی حل شد و در خدمت باشگاه بزرگ استقلال هستم.

وی در خصوص احساس خود پس از رسیدن به پیراهن استقلال گفت: لطف خدا همیشه شامل حل من بوده است. قرار بود در نیم فصل دوم فصل گذشته به استقلال بیایم، اما یکسری اتفاقات افتاد که نتوانستم افتخار پوشیدن پیراهن پرافتخار استقلال را داشته باشم. در حال حاضر از صمیم قلب خوشحال هستم و امیدوارم بهترین‌ها را در کنار هم رقم بزنیم. خدا را شاکرم که توانستم عضو کوچکی از خانواده بزرگ استقلال باشم و امیدوارم امسال در کنار هم دل تک‌تک هواداران استقلال را شاد کنیم

مهاجم جدید استقلال در خصوص صحبت‌های مجیدی در اولین تمرین استقلال خصوص خارج شدن او از لیست این تیم گفت: به نظرم سوتفاهم پیش آمده بود که با صحبت با فرهاد و فرزاد مجیدی این موضوع حل شد.

قاسمی‌نژاد در خصوص ناراحتی هواداران پرسپولیس از تغییر تصمیمش گفت: اینجا باشگاه استقلال است و کاری به باشگاه‌های رقیب ندارم و از پیشنهادات آنها تشکر می‌کنم، اما در حال حاضر بازیکن استقلال هستم و فکر می‌کنم زیاد جالب نباشد در خصوص تیم‌های دیگر صحبت کنم.

وی در پاسخ به این سوال که با حضور او خط حمله آبی‌پوشان تقویت خواهد شد، گفت: هر جا بودم تمام تلاشم را انجام دادم. در حال حاضر به تیمی آمدم که از بچگی دوستش داشتم و تا جایی که بتوانم خود را در اختیار کادرفنی قرار می‌دهم تا بتوانم خود را ثابت کنم.

مهاجم استقلال در خصوص مشکلاتش با باشگاه پدیده گفت: به خدا این چند روز خیلی خسته شدم، اما سر فرصت می‌توانم در این خصوص صحبت کنم.

قاسمی‌نژاد در خصوص خالی بودن پیراهن شماره ۱۰ استقلال و پوشیدن این پیراهن گفت: با اجازه آقا فرهاد دوست دارم این پیراهن را بپوشم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۵ )