هافبک تیم فوتبال نساجی قائمشهر گفت که آنها در سه بازی آینده دنبال کسب بیشترین امتیاز ممکن و قرار گرفتن در رتبه تک رقمی هستند.

هافبک تیم فوتبال نساجی قائمشهر گفت که آنها در سه بازی آینده دنبال کسب بیشترین امتیاز ممکن و قرار گرفتن در رتبه تک رقمی هستند. محمود قائدرحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت نساجی در آستانه دیدار با پدیده گفت: خوشبختانه شرایط تیم ما خوب است و در این چند روز هم تمرینات منظمی را زیر نظر کادر فنی پشت سر گذاشته‌ایم. بازیکنان از لحاظ روحی در وضعیت مطلوبی هستند و امیدوارم در بازی خانگی برابر پدیده سه امتیاز را بگیریم تا موقعیت‌مان را در جدول بهتر کنیم.

وی با تمجید از پدیده حریف فردای نساجی تصریح کرد: پدیده تیم خوبی است و پیروزی در سه بازی گذشته نشان می‌دهد که آنها در شرایط مطلوبی قرار دارند و می‌خواهند شانس خود را برای سهمیه آسیا امتحان کنند با این حال ما هم به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم و محکوم به برد هستیم.

قائدرحمتی در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکنان نساجی نگران سقوط احتمالی تیم‌شان نیستند، اظهار داشت: ما نگران هستیم و طبیعی است که به خاطر شرایط جدول نگران باشیم. البته از ذوب‌آهن و سایپا سه امتیاز بیشتر داریم و همه چیز دست خودمان است. ما هیچ وقت به سقوط فکر نمی‌کنیم و حتی دنبال این هستیم که بیشترین امتیاز را از سه بازی آینده گرفته و در جدول صاحب رتبه تک رقمی شویم.

هافبک تیم فوتبال نساجی درباره اینکه آیا از عملکردش در این فصل راضی است یا نه، خاطر نشان کرد: من فکر می‌کنم امسال عملکرد خوبی داشتم و تلاش می‌کنم تا در بازی‌های باقیمانده هم شرایط خوبی را رقم بزنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.