یک کارشناس و مجری فوتبال اوکراین اعلام کرد باشگاه المپیک دونتسک با پیشنهاد ۳۰۰ هزار یورویی فروش شهاب زاهدی به تیم زوریا مخالفت کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، چالش بین باشگاه المپیک دونتسک اوکراین با شهاب زاهدی مهاجم ایرانی این تیم هنوز حل نشده است. قرارداد شهاب این فصل با المپیک به پایان می‌رسد ولی طرفین هنوز برای انتقال این بازیکن به یک تیم دیگر و درآمدزایی برای المپیک به توافق نرسیده‌اند.

زاهدی برای فصل آینده با تیم زوریا به صورت جداگانه توافق کرده است اما مدیران تیم المپیک اعلام کرده‌اند این توافقنامه فاقد اعتبار است و زوریا باید مبلغ ۵۰۰ هزار یورو پرداخت کند.

«ویکتور واکو» کارشناس و مجری فوتبال در اوکراین در خصوص آخرین وضعیت شهاب زاهدی گفت: روز گذشته تیم زوریا لوهانسک به مسئولان المپیک پیشنهاد دادند که زاهدی را در نقل و انتقالات زمستانی همین فصل به خدمت بگیرند؛ آن‌هم با ۳۰۰ هزار یورو. این پیشنهاد با مخالفت باشگاه المپیک روبرو شده است و آن‌را رد کرده است.

از سوی دیگر شهاب زاهدی روز گذشته در مصاحبه‌ای با یکی از برنامه‌های تلویزیونی ایران عنوان کرده بود دو باشگاه در حال مذاکره هستند و تیم زوریا هم پیشنهاد ۴۰۰ هزار دلاری ارائه کرده است. زاهدی همچنین تایید کرده بود که مسئولان باشگاه ریوآوه پرتغال به جذب وی علاقه داشته و کارهای خرید این مهاجم ایرانی را هم انجام داده بودند اما نظر منفی این بازیکن، انتقالش به پرتغال را منتفی کرد.

هنوز مشخص نیست سرنوشت زاهدی چه می‌شود اما در حال حاضر او از حضور در تمرین تیم اصلی المپیک محروم بوده و به تیم دوم این باشگاه تبعید شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.