مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: مشکلات زیادی داشتیم و هر تیم دیگری به جای ما بود بعد از بازی هفته اول و دوم دچار مشکل می‌شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان مطهری در حاشیه تمرین امروز استقلال در خصوص شرایط تیم گفت: شرایط خوب است اما در یکی - دو بازی نتیجه نگرفتیم. شرایط ما از نظر امتیاز بد نیست. تازه اول فص هستیم. چند برابر تلاش می کنیم تا نتایج دلخواه را کسب کنیم.

وی ادامه داد: یکسری شیطنت ها هم از بیرون اتفاق می افتد که درست نیست. ما باید هوای هم را داشته باشیم.

مهاجم استقلال با بیان اینکه کادر فنی این تیم فرصت زیادی برای بدنسازی نداشته است، خاطرنشان کرد: الان ابتدای فصل است و نمی توان خیلی نظر داد اما شرایطمان بهتر می شود.

مطهری درباره غیبت دیاباته و قائدی به دلیل مصدومیت و تغییر سیستم و برنامه های هجومی تیم تاکید کرد: انتخاب سیستم برعهده سرمربی است و ما تابع آن هستیم. البته بازیکنان باید با این شرایط به روز شوند. در غیاب مسعود ریگی، دیاباته، اسماعیلی و خیلی دیگر از بچه‌ها شرایط تغییر می‌کند و به بقیه فشار وارد می‌شود.

مهاجم استقلال در پایان با بیان اینکه در این تیم بازیکنان داخل زمین برای هم می میرند و جان می دهند، گفت: با مشکلاتی که ما داشتیم، هر تیم دیگری بود همان بازی اول می نشست (دچار مشکل می شد). خیلی مشکل داشتیم که درست نیست اینجا بگویم. وقتی نتیجه می گیریم که مجموعه استقلال هوای هم را داشته باشند. ما یک خانواده هستیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.