مهاجم سابق استقلال با تاکید بر این که آبی پوشان به خاطر داشتن دو بازیکن باکیفیت ذوب آهن را شکست دادند گفت: فولاد با شرایطی که دارد می تواند حریف خطرناک باشد.

عبدالعلی چنگیز در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص پیروزی پر دردسر استقلال برابر ذوب آهن گفت: استقلال برای رسیدن به ۳ امتیاز و نزدیک شدن به قهرمانی باید ذوب را شکست می داد با این حال استقلال دچار اشتباهی شد که می‌توانست هم صدر نشینی را از دست بدهد و هم از قهرمانی دور شود.

این پیشکسوت ادامه داد: تیمی که مدعی قهرمانی است باید بدون اشتباه باشد البته استقلال بدلیل مشکلات جذب بازیکن و حاشیه های که داشت بیشتر از سایر تیم ها از لحاظ روحی و روانی تحت فشار بود و خستگی لیگ هم در اشتباهات این تیم بی تاثیر نبوده ، بازیکنانی که در تمام بازی ها حضور داشتند فشار زیادی را متحمل می شوند ، اما در مجموع ،اشتباهات انفرادی ، عدم هماهنگی ، خستگی ساق ها از دلایل اصلی باز شدن دروازه استقلال بود .

عبدالعلی چنگیز با ابراز رضایت از عملکرد دو بازیکن خارجی استقلال تصریح کرد: فوتبال ما نیاز به بازیکنان خارجی باکیفیت دارد ، بازیکنانی که تاثیرگذار و نقش تعیین کننده داشته باشند نه بازیکنانی که تنها پول گرفته و هیچ سهمی در موفقیت تیم ندارند ، ماشاریپوف و بلانکو فوق‌العاده بودند. دو گل زیبا به ثمر رساندند که کمتر در فوتبال ما دیده می شود و در مجموع اعتقاد دارم نکونام با دقت و ظرافت زیاد این دو بازیکن را جذب کرد و نشان داد تجربه خوبی در شناخت بازیکن داخلی و خارجی دارد.

کارشناس فوتبال در خصوص دیدار آینده استقلال برابر فولاد خوزستان گفت: فولاد یکی از تیم های است که با داشتن بهترین امکانات جایگاهش در شأن این تیم نیست ، از فولاد با آن همه جوان با استعداد و امکانات انتظار بیشتری باید داشت و باید امیدوار بود مسولان خوزستان نگاه ویژه ای به این تیم داشته باشند.

مهاجم سابق آبی پوشان ادامه داد: فولاد در حال سقوط با تمام وجود بازی خواهد کرد و این می‌تواند برای استقلال خطرناک باشد ، آبی ها می دانند که یکی دیگر از راه های رسیدن به قهرمانی شکست فولاد در تهران است و آبی ها باید این دیدار را با برد به پایان برساند ، استقلال برای این دیدار دو تغییر اجباری خواهد داشت و در غیاب چشمی و حردانی باید از بازیکنان جایگزین استفاده کند و این کار نیاز به هماهنگی دارد که باید تا روز بازی نفرات جدید را آماده کند تا بتواند بدون هیچ اشتباهی به برد دست پیدا کند.

وی در پایان و در خصوص عملکرد کادر داوری گفت: قضاوت بازی های سنگین فوق العاده مشکل است و داور باید هم بازی را مدیریت کند و اجازه ندهد بازی به جنجال کشیده شود خصوصا با حضور تماشاگران که میتواند بسیار تاثیر گذار باشد ، اگر چه ناظمی بدون اشتباه نبود اما در مجموع عملکرد خوبی داشت و رضایت سرمربیان دوتیم نشان داد که دوتیم از عملکرد داور راضی بودند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.