اوله گونار سولسشر پیشنهاد حضور در ایران را رد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ روز گذشته خبری عجیب در خصوص پیشنهاد تیم ملی ایران به اوله گونار سولسشر منتشر شد که واکنش‌های زیادی را به دنبال داشت.

نشریه سان در گزارشی به این موضوع پرداخت و نوشت اوله گونار سولسشر، سرمربی سابق منچستریونایتد، پیشنهاد هدایت تیم ملی ایران و رویارویی با انگلیس در جام جهانی را رد کرد.

ایران دراگان اسکوچیچ را تنها چهار ماه قبل از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برکنار کرد؛ آنها در گروه B جام جهانی قرار دارند و باید به مصاف آمریکا و ولز و فینالیست یورو ۲۰۲۰ یعنی انگلیس بروند.

برکناری اسکوچیچ در شرایطی رخ داد که مرد کروات در ۱۵ بازی از ۱۸ بازی خود به عنوان سرمربی پیروز شد، اما در دو بازی از سه بازی اخیر خود شکست خورد که از جمله آن شکست ۲-۱ دوستانه از الجزایر در قطر در ماه گذشته بود.

طبق گفته Foot Mercato، ایران به سولسشر، سرمربی سابق منچستریونایتد پیشنهاد داد که در قطر هدایت تیم ملی را بر عهده داشته باشد با این حال، سولسشر این پیشنهاد خارجی که باعث می‌شد او با بعضی از ستاره‌های سابقش در یونایتد روبرو شود را رد کرده است.

این گزارش اعلام کرد سولسشر پیشنهاد ایران را به دلیل داشتن «اولویت‌های کوتاه‌مدت» در جاهای دیگر رد کرده است. اسطوره نروژی منچستریونایتد پیشنهادهایی برای بازگشت سریع به مربیگری در سطح باشگاهی داشته و پس از خروج او از اولدترافورد در ماه نوامبر توسط یک تیم لیگ برتری که نامش فاش نشده بود مورد توجه قرار گرفت. هم‌چنین چندین باشگاه در سراسر اروپا نیز با او تماس گرفتند.

بیشتر بخوانید:

غلامرضا تختی،مارادونا و حالا حسن یزدانی تصویری زیبا از کوچک‌ترین فرزند رونالدو و جورجینا / عکس محبوبیت باورنکردنی نامزد رونالدو؛ جورجینا بالاتر از ۱۵۷ کشور!/عکس

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )