مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان معتقد است، این در مصاف با آلومینیوم اراک با تعویض‌ها و صحبت‌های قلعه‌نویی، تیمی یکدست شده است.

مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان معتقد است، این در مصاف با آلومینیوم اراک با تعویض‌ها و صحبت‌های قلعه‌نویی، تیمی یکدست شده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم از رفسنجان، سعید الهویی پس از برتری ۲ بر صفر گل‌گهر سیرجان مقابل آلومینیوم اراک در هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال ایران اظهار داشت: صدای من گرفته است، چون عادت کرده بودیم که ورزشگاه‌ها بدون تماشاگر باشد و آن زمان صدا به راحتی می‌رسید، اما با حضور تماشاگران، صدا زیاد است و مجبوریم فریاد بزنیم. البته حاضریم، هزاران بار صدای ما اینطور بگیرد، اما هواداران همراه ما باشند و اینگونه با پیروزی تیم شاد شوند. این برد را هم به هواداران گل‌گهر تقدیم می‌کنیم و امیدواریم که این روند ادامه داشته باشد و در کنار هم، همینطور جلو برویم.

وی افزود: بازی با آلومینیوم، یکی از بازی‌های سنگین ما بود. آلومینیوم در هر دو بازی اخیر خود مقابل پرسپولیس و نساجی در جام حذفی، مستحق پیروزی بود که در یکی از آن بازی‌ها نتیجه را واگذار کرد، اما کیفیت بالایی از خود نشان داد. آنها حریف قابل احترامی بودند و ساختار دفاعی بسیار خوبی دارند. در انتقال توپ از دفاع به حمله خیلی منظم هستند و ما را اذیت کردند.

مربی تیم فوتبال گل‌گهر، یادآور شد: در نیمه اول،‌ تیم بهتر میدان آلومینیوم اراک بود که توانست یکی دو بار به محوطه جریمه ما برسد و ضرباتی را داخل چارچوب بزند. البته در نیمه دوم با تعویض‌های آقای قلعه‌نویی، تیم روند بهتری پیدا کرد. من چند سال است که در کنار آقای قلعه‌نویی هستم و فکر می‌کنم تعویض‌هایی که انجام داد، از بهترین تعویض‌هایش بود.

الهویی تأکید کرد: تعویض‌های آقای قلعه‌نویی، نه تنها نتیجه بازی را تغییر داد، بلکه بازی هم در نیمه دوم دست ما بود. از جلوی زمین فشار می‌آوردیم، توپ‌گیری می‌کردیم، انتقال سریع و بازی در عرض داشتیم و هر کاری می‌خواستیم انجام دادیم و از نظر ایجاد موقعیت، تیم برتر میدان بودیم. دو گل زدیم و چند موقعیت هم داشتیم که از دست دادیم. درس بزرگی که ما از این اتفاقات و تعویض‌های آقای قلعه‌نویی می‌گیریم، این است که با قلب‌مان فوتبال بازی کنیم. بازیکنان روز خوب و بد دارند و در این شک نیست، اما با تمام وجود و قلب دویدن و جنگیدن، متفاوت است. شما می‌توانید توپ از دست بدهید و اشتباه کنید، اما اگر در کنار هم‌تیمی‌ها با تمام قلب‌تان و وجودتان بجنگید، آن تیم موفق می‌شود. ما در نیمه اول این شرایط را نداشتیم، اما در نیمه دوم با تعویض‌ها و صحبت‌های آقای قلعه‌نویی، تیمی یکدست شدیم که تمام لحظات نیمه دوم را با تمام وجود و قلب‌مان جنگیدیم و به نتیجه رسیدیم.

وی درباره صحبت‌های مهدی رحمتی مبنی بر اینکه تیم آلومینیوم موقعیت‌های خطرناک‌تری داشت و یک پنالتی هم برای آنها گرفته نشد، گفت: باز هم به رحمتی و کادر فنی او بابت عملکرد خوب در جام حذفی تبریک می‌گویم و امروز هم کار را برای ما سخت کردند. باز هم اعتقاد دارم نیمه اول کنترل بازی از دست ما خارج شده بود و دو سه موقعیت به تیم آلومینیوم دادیم، اما نیمه دوم بازی کاملاً در دست ما بود که دو گل زدیم و دو سه موقعیت هم از دست دادیم. آن چیزی که من در جریان بازی دیدم، متفاوت بود، چون هم ما و هم آقای رحمتی و کادر فنی‌اش تحت استرس و فشار بودیم. بهتر است هر دو فیلم بازی را جداگانه با کادر فنی‌مان ببینیم، اما برداشت ما از نیمه دوم این بود که موقعیت‌های بسیار پر شمار و خوبی داشتیم که استفاده نکردیم. درباره صحنه داوری هم، آقای رحمتی آخر بازی صحبت کرد و من گفتم که ندیده‌ام و باید کارشناسان در این باره نظر بدهند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )