بازیکن تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز تأکید کرد، این تیم امتیازات لازم برای بقا در لیگ برتر را کسب خواهد کرد.

بازیکن تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز تأکید کرد، این تیم امتیازات لازم برای بقا در لیگ برتر را کسب خواهد کرد. یوسف وکیا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکست تیمش برابر استقلال تهران گفت: می‌دانستیم بازی سختی داریم، چون استقلال یکی از تیم‌های پرقدرت لیگ برتر است. من در سال‌های گذشته بارها برابر استقلال بازی کردم، ولی آنها را هیچ وقت اینقدر منسجم ندیده بودم. استقلال تیمی است که سخت موقعیت می‌دهد و از فرصت‌ها هم به خوبی استفاده می‌کند. ما در این بازی یکی دو موقعیت داشتیم، ولی متأسفانه سه امتیاز را واگذار کردیم. به هر حال این بازی تمام شده است و ما باید شکست برابر استقلال را فراموش کنیم و به فکر بازی‌های بعدی باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا فجر سپاسی با این نتایج شانسی برای ماندن در لیگ برتر خواهد داشت؟»، تصریح کرد: من تازه به تیم اضافه شدم، با این حال می‌دانم که فجر در خیلی از بازی‌ها شایستگی گرفتن امتیاز را داشته، اما به حقش نرسیده است. ما تیم خوبی داریم و شک نکنید که فجر سقوط نخواهد کرد. تمام هدف ما این است که در بازی‌های آینده نتایج خوبی بگیریم و خودمان را از پایین جدول جدا کنیم.

مدافع - هافبک تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز در مورد بازی بعدی تیمش برابر پیکان اظهار داشت: الان در لیگ برتر دیگر بازی آسان نداریم و بازی با تیم منسجم پیکان هم جزو بازی‌های سخت ماست. با این حال هدف‌مان این است که خوب بازی کنیم و امتیاز بگیریم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )