باشگاه پرسپولیس در حالی موضوع جعل و فتوشاپ در مدارک ارسالی خود را انکار می‌کند که به جای نامه چند ماه پیش کمیته بدوی به نامه اخیر AFC اشاره کرده است.

باشگاه پرسپولیس در حالی موضوع جعل و فتوشاپ در مدارک ارسالی خود را انکار می‌کند که به جای نامه چند ماه پیش کمیته بدوی به نامه اخیر AFC اشاره کرده است. خبرگزاری تسنیم صبح امروز (دوشنبه) در گزارشی از ایرادهای وارد شده به مدارک باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال از سوی کمیته بدوی فدراسیون فوتبال پرده برداشت. جایی که در آن تخلفات و نقص مدارک بسیاری در مدارک بارگذاری شده توسط دو باشگاه به چشم می‌خورد اما نکته مهم و حائز اهمیت، ارسال سند جعلی و فتوشاپ شده قرارداد افسر امنیتی باشگاه پرسپولیس بود که با تغییر تاریخ در سامانه مربوطه بارگذاری شده بود.

تمام ایرادهای وارد شده به پرسپولیس و استقلال در کمیته بدوی فدراسیون فوتبال/ جعل و فتوشاپ در باشگاه پرسپولیس + اسناد

پس از این گزارش، باشگاه پرسپولیس اطلاعیه‌ای را در این خصوص صادر و اعلام کرد که در ایرادهای کنفدراسیون فوتبال آسیا موضوعی به نام جعل و فتوشاپ وجود نداشته، اما به نظر می‌رسد این باشگاه به دنبال دادن آدرس غلط به مخاطبان و هوادارانش است.

نامه مورد اشاره تسنیم که عکس آن نیز در گزارش موجود است، مربوط به مدارک ارائه شده در بازه اسفندماه ۱۳۹۹ تا ۱۰ مهرماه ۱۴۰۰ است و کمیته بدوی فدراسیون فوتبال در مهر ماه موضوع جعل و فتوشاپ را مطرح کرده اما پاسخ باشگاه پرسپولیس، نامه چند روز پیش AFC را ملاک قرار داده و اعلام کرده‌ که موضوعی به نام جعل وجود نداشته است.

در حقیقت پس از اینکه کمیته بدوی فدراسیون فوتبال ایراد جعل و فتوشاپ را گرفت، باشگاه پرسپولیس در فرصت سه ماهه‌ای که کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای داد، نسبت به اصلاح این موضوع اقدام کرد. کنفدراسیون فوتبال آسیا در آن مقطع نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس ارسال نکرده بود و نامه مورد اشاره این باشگاه مربوط به چند روز پیش است. در واقع این باشگاه با استناد به نامه جدید AFC سعی در فرافکنی و زیر سؤال بردن نامه چند ماه پیش کمیته بدوی داشته است.

تصاویر زیر مربوط به نامه‌های کمیته بدوی در مهر ماه است که اشکالات استقلال و پرسپولیس را به صورت شفاف اعلام کرده است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۵ )