رییس دپارتمان داوری هیات فوتبال تهران می‌گوید درگیری روی سکوهای ورزشگاه امام رضا در دیدار استقلال و پاس قوامین خللی را در برگزاری بازی ایجاد نکرد.

حسین عرب براقی، رییس دپارتمان داوری هیات فوتبال تهران در گفت‌وگو با ایسنا درباره درگیری روی سکوهای ورزشگاه امام رضا (ع) در دیدار امیدهای پاس قوامین و استقلال گفت: در اواسط بازی، ناظر بازی از طریق ماموران انتظامات ورزشگاه به روی سکوها رفتند تا به افراد اضافه‌ای که به نظر می‌رسید هوادار و اطرافیان باشگاه پاس باشند، تذکر دهند و آن‌ها را به بیرون ورزشگاه هدایت کنند زیرا پروتکل‌های بهداشتی محدودیتی را برای افراد حاضر روی سکوها معین کرده است.

او ادامه داد: من حواسم به بازی و مسائل داوری آن بود که ناگهان دیدیم روی سکوها درگیری شده و مامور انتظامات ورزشگاه مقابل چشمان نیروی انتظامی کتک خورده است. البته این درگیری خللی در بازی ایجاد نکرد و دو تیم به کار خود ادامه دادند. سرانجام هم با دخالت افراد مختلف و سوا کردن طرف‌های دعوا، ماجرا خاتمه پیدا کرد و افراد اضافی نیز از روی سکوها به بیرون هدایت شدند.

عرب براقی در پایان گفت: من خیلی درگیر ماجرا نبودم و بیشتر حواسم به بازی بود تا مشکلی در زمین بازی به خصوص در مسائل داوری پیش نیاید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.