دیدارهای هفته سیزدهم لیگ دسته اول فوتبال آلمان با ثبت هشتمین شکست در کارنامه تیم آبی‌پوش منطقه گلزن کرشت ادامه پیدا کرد.

دیدارهای هفته سیزدهم لیگ دسته اول فوتبال آلمان با ثبت هشتمین شکست در کارنامه تیم آبی‌پوش منطقه گلزن کرشت ادامه پیدا کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه دیدارهای هفته سیزدهم لیگ دسته اول فوتبال آلمان، امشب (شنبه) پنج بازی انجام شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال بوروسیا مونشن‌گلادباخ در خانه ۲ بر یک به هوفنهایم باخت. لارس اشیندل در دقیقه ۳۴ (پنالتی) گل نخست را برای مونشن‌گلادباخ زد، اما در ادامه هوفنهایم با گلزنی آندری کاراماریچ در دقیقه ۷۵ به بازی برگشت و رایان سسنیون هم در دقیقه ۸۶ گل پیروزی بخش تیم میهمان را زد. همچنین مارکوس تورام بازیکن مونشن‌گلادباخ در دقیقه ۷۹ این بازی اخراج شد.

در دیگر بازی مهم تیم شالکه قعرنشین که از اول فصل هنوز موفق به کسب پیروزی نشده است، در سیزدهمین بازی‌اش هم نتوانست این کار را انجام دهد و در خانه با نتیجه یک بر صفر به آرمینیا بیلفلد باخت.

در سه بازی دیگر ماینتس در خانه با یک گل به وردربرمن باخت، مصاف خانگی لایپزیگ و کلن هم بدون گل خاتمه یافت و آگزبورگ با نتیجه ۲ بر صفر مقابل میهمانش اینتراخت فرانکفورت تن شکست داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.