شرایط باشگاه العربی به گونه‌ای است که امکان دارد اشکان دژاگه مجددا در این تیم مشغول بازی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که مسئولان باشگاه العربی قطر اشکان دژاگه را برای این فصل از رقابتهای لیگ ستارگان قطر کنار گذاشته‌اند و تکلیف او را مشخص نکرده‌اند، ممکن است یک اتفاق ویژه باعث بازگشت اشکان دژآگه شود.

«پائولینو» بازیکن برزیلی تیم العربی که رکورددار مصدومیت در این تیم است، مجددا بعد از بازی در هفته دوم لیگ آسیب دیده و بهبودی او دو تا سه ماه زمان نیاز دارد. از این رو احتمال دارد اشکان دژاگه جایگزین این بازیکن برزیلی شود.

روزنامه الوطن قطر در این خصوص نوشت: « ... ممکن است اشکان جایگزین پائولینو شود چرا که در اردوی آلمان همراه تیم بود و یک سال دیگر با العربی قرارداد دارد؛ به این ترتیب هزینه اضافه هم روی دست باشگاه نمی‌گذارد. خیمنز فلسطینی هم بازیکن خارجی چهارم العربی است که از این به بعد می‌تواند برای العربی به میدان برود.»

همچنین روزنامه «الرایه» درباره این موضوع نوشت: « به زودی جلسه ای در باشگاه العربی برگزار می شود. این جلسه بسیار سرنوشت ساز خواهد بود زیرا در آن تکلیف بسیاری از مسائل مهم مربوط به باشگاه العربی از جمله مسئله پائولینو و امکان معاوضه وی با یک بازیکن خارجی دیگر مشخص می‌شود.»

این در حالی است که پیش از این رسانه های قطری از احتمال حضور دژآگه در دیگر لیگ های حاشیه خلیج فارس و یا لیگ ایران خبر داده بودند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.